Se 9 minuter nytt, brutalt gameplay från Diablo 4
Få en titt på dynamiska färdigheter, ljuseffekter och annat spännande.
#Blizzard, #Diablo-4, #nyhetstips
Tror det blir lika själlöst som D3 tyvärr
Varför ens skriva en sån kommentar. det har du ju ingen aning om. God jul på dig munterpelle!
Tror det blir lika själlöst som D3 tyvärr
Tror gör man i kyrkan och D3 är ett riktigt bra spel. God jul!
Verkar vara ett lovande och passionerat team som jobbar med detta men vågar inte hoppas på för mycket. Detta är precis vad D4 behöver, intressant och djup gameplay med bra lootsystem (precis som i D2). Tycker inte storyn är lika viktig att få till. Spelet ska vara kul att köra helt enkelt och belönande.
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |
Varför ens skriva en sån kommentar. det har du ju ingen aning om. God jul på dig munterpelle!
Ah, den gamla klassikern "här får bara de som gillar det de ser skriva". Det är så jobbigt med olika åsikter.
Jätteintressant information.
Ah, den gamla klassikern "här får bara de som gillar det de ser skriva". Det är så jobbigt med olika åsikter.
Alltså, det gäller ju att tillföra något konstruktivt till diskussionen, D4 är ju ändå rätt universellt bra mottaget än så länge, även bland fans av de äldre spelen.
...Men vad vet jag, diabloserien är ju skit ändå, och finns inga spel värda att spela på PC!
Man får väl hoppas att spelet överlever allt som händer borta hos Activision Blizzard, eller att det inte påverkar slutresultatet...
Alltså, det gäller ju att tillföra något konstruktivt till diskussionen, D4 är ju ändå rätt universellt bra mottaget än så länge, även bland fans av de äldre spelen.
...Men vad vet jag, diabloserien är ju skit ändå, och finns inga spel värda att spela på PC!
Är diabloserien skit för att trean inte mottogs lika bra som sina föregångare? Eller utgår du bara från dig själv?
Ettan och tvåan är väl prisade så långt jag vet? Diablo 3 - not so much. Men 2 av 3 gör väl inte att hela serien är skit?
GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
Fast ofta skriver folk saker som "Taggad!" vilket är lika okonstruktivt och icketillförande som att skriva något i stil med "noll tagg på detta." men det förstnämnda exemplet blir aldrig påhoppat
Hur har man konstruktiva diskussioner där alla bara sitter och upprepar samma sak och håller med varandra? Du behöver inte larva dig bara för att en del personer har en annan synvinkel.
Nåväl, nu ska jag äta massa onyttig mat. God Jul på dig.
Jätteintressant information.
Det står och faller med character development. Får se hur det ser ut. Är det på tok förenklat som i D3 så kommer det inte bli en hit.
Men d3 blev en hit så förstår inte vad du menar
Jag gillar mer den i d3 och det gör många andra också.
Alltså, det gäller ju att tillföra något konstruktivt till diskussionen
Vad är det för tråkig regel.
Vad jobbigt det måste vara att vara duktig hela tiden.
Ser riktigt bra ut. Men lär ju vara onlinekrav.
Tycka vad man vill men att kalla VFX teamet för själlösa är grunden på galenhet och närmast något grinchen skulle vilja spy ut