Somerville känns som Inside och Kentucky Route Zero – efter att aliens invaderat
Stämningsfullt, mörkt, och en av höjdarna under årets E3.
Fattar fan inget av titeln, är det en google translate må tro
Va? "Somerville" eller min rubrik?
Hmm, kanske otydlig, tack för feedback! Ville förmedla att spelet känns som Inside och Kentycky Route Zero. I en postapokalyps.
Ändrade till: "Somerville känns som Inside och Kentucky Route Zero – efter att aliens invaderat".
Känns den bättre? Vet man inte vad Inside eller Kentucky Route Zero är förstår jag att den är knepig.
Va? "Somerville" eller min rubrik?
Hmm, kanske otydlig, tack för feedback! Ville förmedla att spelet känns som Inside och Kentycky Route Zero. I en postapokalyps.
Ändrade till: "Somerville känns som Inside och Kentucky Route Zero – efter att aliens invaderat".
Känns den bättre? Vet man inte vad Inside eller Kentucky Route Zero är förstår jag att den är knepig.
Ah förstod inte riktigt först men tror det är tydligare nu!
Är det som Kentucky så är det inget för mig. Gillade början riktigt mycket. Mysigt och trevligt, men sedan ballade det ur totalt och det var som att utvecklarna hade varit på rökat lite väl mycket.
Om inte en låt av Bronski Beat dyker upp i spelet kommer jag bli djupt besviken.
Jimmy!