Trailer! Massives Avatar: Frontiers of Pandora släpps 2022
Är det first eller third person? Trailen var sjukt otydlig.
FPS, Geoff Keighley läste upp ett mail från Ubisoft om det efter streamen.
Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.
Väldigt otydligt vad för slags spel det där ens var? Grafiken var väl imponerande, trots att detta givetvis inte var så det kommer se ut som färdig produkt, men hoppas de försöker klämma in något bra gameplay också. Jag spelar hellre ett pixligt 2D spel med bra gameplay än något extremt vackert som knappt ens är ett spel.
Snowdrop imponerar alltid, men jag tror problemet är att protagonisten är något man inte känner något för. Stundtals påminner det om Horizon, som i sin tur också är lite influerat av Avatar.
Ah ni, den här var rätt oväntad, men cameron måste väl få hypen igång för sina 15 sequels hehe
Hur var det oväntat?
Grafiken ser man med tydlighet är next-gen iallafall. Nya Horizon kommer få slänga sig i väggen
Svårt att jämföra en cinematic-trailer med 15 minuter gameplay
Litar fullständigt på Massive i det här fallet. De bevisar gång på gång vilken kapabel studio de är. Riddick tex, ganska tråkig film men de gjorde ett jävligt bra spel av det. Division2 har jag lagt säkerligen 200+ på. Det är inte för alla men det håller en jävligt hög lägsta nivå. Nej jag tror inte de kommer faila med Avatar
Litar fullständigt på Massive i det här fallet. De bevisar gång på gång vilken kapabel studio de är. Riddick tex, ganska tråkig film men de gjorde ett jävligt bra spel av det.
Starbreeze, inte Massive.