Live – Gearbox visar Wonderlands, Homeworld med mera
Homeworld 3 now in production!
Trevligt
Har ju varit det ett ganska bra tag, vi får hålla tummarna för att det blir bra!
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Sämsta konferensen än så länge, inget nytt och skittråkig presentation.
Sämsta är väl till att ta i, såg du Koch Medias?
Samtidigt känns det inte som att det varit någon superhög genomsnittsnivå det här året, direkt.
Sämsta är väl till att ta i, såg du Koch Medias?
Samtidigt känns det inte som att det varit någon superhög genomsnittsnivå det här året, direkt.
Missade den, eller jag tror jag såg något av den och antog det var något mellan snack före eller efter showen, men vad jag kan se av att skumma igenom den så är där iaf något nytt så man kan kanske hävda att det inte var totalt slöseri med tid, vilket jag tyckte denna var.
Men ja, den såg också skittråkig ut.
Missade den, eller jag tror jag såg något av den och antog det var något mellan snack före eller efter showen, men vad jag kan se av att skumma igenom den så är där iaf något nytt så man kan kanske hävda att det inte var totalt slöseri med tid, vilket jag tyckte denna var.
Men ja, den såg också skittråkig ut.
Jag såg en halvtimme av Kochs spektakel, och jag hade nog hellre tittat på målarfärg som torkar samtidigt som jag äter sågspån än ser på den igen. Otroligt stelt och träigt snack rakt igenom.
Pratade med en bekant i samband med Gearbox stream, som inte (alt. knappt) hade koll på att Homeworld 3 var under utveckling, så någon nytta fyllde den säkert för någon. För oss som varit med sedan Fig-kampanjen för snart två år sedan var det väl inte direkt något nytt kanske. Vad gäller BL3 och avknoppningen Wonderlands har jag tappat intresset för serien rejält efter tvåan, så den delen lade jag inte så mycket vikt vid.
Har ju varit det ett ganska bra tag, vi får hålla tummarna för att det blir bra!
En av de få saker jag missat helt. Dock inte något jag följer så mycket.
Så för mig var det nytt vilket var trevligt.
Ibland är det bra att missa visa saker helt
R7 5800X3D | 6950XT Red Devil | 32GB DDR4 | 2x27" 1440p
Never underestimate the power of stupid people in large groups!
En av de få saker jag missat helt. Dock inte något jag följer så mycket.
Så för mig var det nytt vilket var trevligt.
Ibland är det bra att missa visa saker helt
Hehe ja, det skadar inte att bli positivt överraskad ibland. ^^