Bandai Namco bekräftar: Scarlet Nexus kommer inte till Game Pass
Ett action-rpg med "brain punk"-tema och animéstil.
Bandai hade varit ett perfekt uppköp för Microsoft. För att få in en fot i Japanska marknaden.
Haha... Mmmm.... För microsoft var ordet. Sedan är bandai namco väldigt stora, intäkter på 6,8miljarder dollar det senaste finansiella året(hur säger man på svenska, fiscal year iaf). Vad skulle vi konsumenter tjäna på att microsoft köper upp dom?
Bandai hade varit ett perfekt uppköp för Microsoft. För att få in en fot i Japanska marknaden.
Bra för dom, med all säkerhet, inte så bra för oss gamers dock. Hoppas Bandai aldrig blir uppköpta av någon. De släpper såpass mkt på en rad plattformar inkl Nintendo plattformar så det hoppas jag de kan fortsätta att göra.
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
Vad skulle vi konsumenter tjäna på att microsoft köper upp dom?
Billigare spel, cross play till många platformar (konsol, pc och mobil).
Billigare spel, cross play till många platformar (konsol, pc och mobil).
Du menar xbox fans skulle hurra.
Resten av alla 200+ miljoner med nintendo och playstation då?
Enda ni xbox verkar bry er om är att xbox ska få monopol vilket inte kommer gynna någon gamer alls.
Bästa vore om xbox slutar köpa om studios och fokuserar på de studios dom har för att släppa bra spel.
Låt dom stora tredje parts studios vara.
Hoppas att ingen köper om såna studios.
Du menar xbox fans skulle hurra.
Resten av alla 200+ miljoner med nintendo och playstation då?
För det första tror jag inte direkt att din siffra stämmer. Sålda konsoler är inte användare och användare av en konsol betyder inte att de saknar både PC och Xbox. Många har bägge konsoler t.ex.
Men visst, allt åt alla och inga exklusiva spel. Spiderman hade jag gärna lirat. Hade ju varit najs. Jag räknade bara upp fördelar. En nackdel blir väl att de som enbart har Nintendo eller enbart har Playstation kan missa några spel. Fast kommer Scarlet Nexus till Nintendo ändå?
För det första tror jag inte direkt att din siffra stämmer. Sålda konsoler är inte användare och användare av en konsol betyder inte att de saknar både PC och Xbox. Många har bägge konsoler t.ex.
Men visst, allt åt alla och inga exklusiva spel. Spiderman hade jag gärna lirat. Hade ju varit najs. Jag räknade bara upp fördelar. En nackdel blir väl att de som enbart har Nintendo eller enbart har Playstation kan missa några spel. Fast kommer Scarlet Nexus till Nintendo ändå?
Typiskt xbox fans att gnälla över att Sony äger Insomniac.
Dom har ju inte hållit hand i typ 20 år bara.
Gjort ett spel som inte kommit till playstation.
Fast nu gällde det ju inte bara detta spel utan om alla spel Bandai gör.
Finns ju ingen fördel att xbox köper upp fler tredje parts studios.
Istället för att hoppas dom skaffar monopol och på så vis till slut får bra spel så får ni börja kräva bättre utav xbox.
Ni får börja köpa era spel som inte kommer till gamepass, istället gnäller ni och hoppas xbox köper upp dom och då kommer spelen till gamepass.
Tragiskt utveckling bland vissa gamers.
Typiskt xbox fans att gnälla över att Sony äger Insomniac.
Dom har ju inte hållit hand i typ 20 år bara.
Gjort ett spel som inte kommit till playstation.
Fast nu gällde det ju inte bara detta spel utan om alla spel Bandai gör.
Finns ju ingen fördel att xbox köper upp fler tredje parts studios.
Istället för att hoppas dom skaffar monopol och på så vis till slut får bra spel så får ni börja kräva bättre utav xbox.
Ni får börja köpa era spel som inte kommer till gamepass, istället gnäller ni och hoppas xbox köper upp dom och då kommer spelen till gamepass.
Tragiskt utveckling bland vissa gamers.
Låter som att du är den gnälliga här. Jag sa att det vore kul, eller hur? Inte sett något gnäll annat än från dig.
Det är bara du som tagit upp monopol här så det blir en halmdocka. Jag är inte för det.
Fördelarna är bland annat de jag räknade upp. Finns väl fler. Cross-saves med molnstöd är bara en grej.
Fast kommer Scarlet Nexus till Nintendo ändå?
Initialt nej. Kan kanske komma senare men däremot har de andra spel som släppts på Nintendos maskiner genom åren.
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.