Grafiker/animatör sökes
Hola sombreros!
Det börjar bli dags för E3 och vi skulle behöva hjälp med lätt animerad grafik, i stil med den vi hade 2019 som @tiggaren hjälpte oss med. Källfilerna från Photoshop/After Effect finns.
Det som behövs är:
Loopande grafik
Kort intro (6-7 sekunder, som den ovan)
Dödslina: nästa onsdag.
Skicka PM vid intresse så snackar vi ersättning osv.
10av10, stäng tråden FZ har sin dekal!
Spela spel är kul ibland.
Jag har erfarenhet utav Deluxpaint 4 på Amiga.
Jag kom ihåg att det fanns en knapp man kunde trycka på som gjorde alla färger flashade
En glitch effekt där loggan tillfälligt växlar över till @anon_119148 alster vore klockren just för en spelsida med lite humor
Annars leta upp någon lokal fpv pilot som kan cinewhoopa kontoret, och sedan lägg in lite flytande 3d loggor vid arbetsstationerna :). Jag hade erbjudit mig, men bokad för STCC samt det är något långt upp till Stockholm från Skåne !
Photoshop kan jag, men inget om animation tyvärr. Jag kan också slicka min egen armbåge.
Jag kan också slicka din armbåge
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
Okristlig talang när det gäller design. Men jag skulle inte lita på en person som kör Windows 2000 fortfarande.
Jag kan också slicka din armbåge
Jag gillar vart det här är på väg
Jag kom ihåg att det fanns en knapp man kunde trycka på som gjorde alla färger flashade
Ja, color cycle eller nåt hette den.
Finns ens Teknikmagasinet kvar?
Oklart! De är oavsett inte inblandade i årets sändning.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Okristlig talang när det gäller design. Men jag skulle inte lita på en person som kör Windows 2000 fortfarande.
Det lustiga är att jag googla på ”Windows 98” och fick fram den där bilden men om man kollar noga i nedre högra hörnet står det att det inte är en genuin kopia av Windows 7