Äntligen får vi se mer av Dying Light 2... på torsdag
Spännande!! Ett av de absolut mest efterlängtade spelen för egen del. Hoppas ett release window kan sättas. Tror dock inte det med tanke på den problemfyllda utvecklingen..
Så irriterande när spelföretag utannonserar sina spel så tidigt. Det blir bara en frustration när det skjuts fram o skjuts fram. FallOut 4 releasen år 2016 var suverän. Bethesda gick ut med spelet 6 månader före släpp vilket var perfekt tid tycker jag.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Värt att skaffa dlc till den första? Gillade första spelet men hade så många ospelade spel att gå igenom så jag skaffe aldrig dlc.
Det är det. Jag var skeptisk ibörjan till buggy fokuset men jäklar vad kul det var. Ett av de få DLC's som faktiskt är värt priset
"Deep into that darkness peering, Long I stood there, wondering, fearing." - Reaktion till Goodbye Volcano High