Webhallen öppnar i Malmö
Härligt!
Trevligt, trevligt.
Trevligt att det går så bra för dom så att det går att öppna en ny butik nu när det är lågkonjunktur. Dom har en riktigt bra service men kan vara lite dyra ibland.
jo det är vågat. det vänder så fort i den branschen, nya butiker, bättre priser.. så många populära bolag som tappar kunderna och konkar på kort tid.
thank you, come again
Köpte gta iv för 300 när det kostade 629 på cdon. slå det:p
Jag köpte M&M IX för 3 spänn på Ginza när det kostade fullpris på release-dagen. Det du;)
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik
åh fan jag minns när webhallen bara var en jätten liten hämta butik i någon fjuttig gata i stockholm
och kolla på dem nu x antal år senare, kul att dem expanderar lite mer men hoppas dem inte blir för stora bara och tappar den härliga kvaliten och servicen dem har
Haha ahh, kommer också ihåg det, ner för en trappa till en källare med typ jordgolv och där nere fanns det en stor trädisk och stora figurer av Master Chief och någon Night Elf från WoW ^^.
Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed
åh fan jag minns när webhallen bara var en jätten liten hämta butik i någon fjuttig gata i stockholm
och kolla på dem nu x antal år senare, kul att dem expanderar lite mer men hoppas dem inte blir för stora bara och tappar den härliga kvaliten och servicen dem har
Haha ahh, kommer också ihåg det, ner för en trappa till en källare med typ jordgolv och där nere fanns det en stor trädisk och stora figurer av Master Chief och någon Night Elf från WoW ^^.
jaa haha figurerna minns jag! och det var en jätte liten lokal dem hade fanns typ 3 sittplatser i lokalen och det var nästan alltid fullt när man skulle hämta ut ett nytt spel! jobbigt läge var det, så tur nog att dem faktist blev större, nu har dem ju soffor och en rejäl lokal i stockholm så man klagar ju inte direkt