Visa upp din datorplats!
WaltX din dator var tuff. hur mycket väger den?
Skulle tippa på runt 30 kg. Chassit är ett utav de största som finns och är gjord av metall.
No way! Du skulle ha problem att ens släpa det på golvet om det vägde så mycket.
Just därför har jag den stilla stående på skrivbordet
Samma som för mig där. En dator som väger 25-30kg är bäst att ha stillastående. ^^ För den delen, det är nog bäst ifall en dator står still hela tiden.
Grinder and paint
Makes me the welder I aint
Aldrig förstått grejen med att ha chassit stående på skrivbordet där det tar stor plats och ser helt stört ut. Mer damm kan jag förvisso köpa men kom igen, dammsug nätagget då och då så är det inget problem.
I mitt fall är det brist på plats på golvet. Har en fet AMP under skrivbordet som tar all plats.
"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine
Frågan är varför man skulle vilja ha ett fönster? I 99% av fallen ser det ju ändå förjävligt ut, och de som lägger tid och ork på matchande komponenter färgmässigt och kabeldragning har ju ändå inte ett fönster. ^.^
Det ser inte så dåligt ut i mitt chassi. (Nightshoot.) ^^
Ska vi börja visa bilder hur det ser ut i våra chassin nu med?
Grinder and paint
Frågan är varför man skulle vilja ha ett fönster? I 99% av fallen ser det ju ändå förjävligt ut, och de som lägger tid och ork på matchande komponenter färgmässigt och kabeldragning har ju ändå inte ett fönster. ^.^
Varför inte? Enda problemet är att modsen kommer flytta tråden till Hårdvara där den kommer dö ut direkt. :<
dom förnedrar hela Gamer-world!!!
Fairfax: ingen bra ergonomi med de där trästolarna lr?
Jag har försökt använda skrivbordsstolar/kontorsstolar men tycker de är obekväma hur man än försöker ställa in dem så nu kör jag enbart med trästolar. Funkar utmärkt. Får aldrig ont eller blir stel i nacken.
Varför inte? Enda problemet är att modsen kommer flytta tråden till Hårdvara där den kommer dö ut direkt. :<
Ifall dom försöker så gör vi en ny topic! We shall prevail!
Grinder and paint
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Ja jag vet det absolut inget bord man ska sitta vid länge, ser ni kanterna där man har benen? har slitit en del byxor där otroligt trångt är det, men jag punga nyss ut på datorn så jag får lida lite till =).
Nja jag köpte mest Assasins Creed för det var så jävla billigt, Limited Edition var billigare än vanliga, och sedan så är jag oerhört svag för Limited Edition, Collectors Edition, Director's Cut, Special Edition, Special Limited Edition och diverse andra Special Utgåvor, sedan så var det ju inget särskilt spel, kul i början men sedan var det ju bara samma sak hela tiden och då kände jag med helt plötsligt lurad (igen, Dark Messiah kommer ni väl ihåg? bra spel 90% buggar).
Jävla Ubisoft.
haha, det är så där jag misstänker Tibia-spelare har det.
Joel1992 vi har samma högtalare av att döma från den där grejen och samma skärm ser det ut som. Vad är det för stor grej bakom tekoppen föresten? Ser inte från denna vinkel.
*Helst vill jag alltså se er _dator_plats, om ni måste visa er tv-hörna så ber jag er gärna skapa en ny tråd.*
Då får jag inte visa upp min datorhörna då, eftersom jag använder min Samsung 40 tums LED som både tv och datorskärm,
lol.
Du använder din 40" skärm som datorskärm, så då hamnar den under dator.
Grinder and paint
Aldrig förstått grejen med att ha chassit stående på skrivbordet där det tar stor plats och ser helt stört ut. Mer damm kan jag förvisso köpa men kom igen, dammsug nätagget då och då så är det inget problem.
Med Antec 900 vågar jag ej ha min dator på golvet med tanke på att jag spillt cola/kaffe ett antal gånger.
Antec 900 har en fet fläkt på ovansidan!
Med Antec 900 vågar jag ej ha min dator på golvet med tanke på att jag spillt cola/kaffe ett antal gånger.
Antec 900 har en fet fläkt på ovansidan!
Det var också en utav anledningarna till varför min dator står på bordet. ^^
Grinder and paint
WaltX din dator var tuff. hur mycket väger den?
Skulle tippa på runt 30 kg. Chassit är ett utav de största som finns och är gjord av metall.
No way! Du skulle ha problem att ens släpa det på golvet om det vägde så mycket.
Just därför har jag den stilla stående på skrivbordet
Varför skulle han gå runt och släpa datorn på golvet?