Dags att ge bort lite spelnycklar till bättre behövande. :D
Finns det något sätt att se på Humble Bundle vilka nycklar som är redeemade? Jag gissar att de som är utskrivna är tagna, och de som man behöver trycka "reveal key" på inte har visats och använts. Har massor jag också, men vore bra att veta att de funkar innan jag lovar bort dem
Det är så det funkar, för det mesta. Därav min brasklapp
@Renfis: Fick aldrig något svar av @Saarela81 så Dead Rising 2 kanske var taget där, men såg att även du harde det så kanske kan jag få din nyckel?
@N00bTr00per: Sorry! Jag dammade precis iväg nyckeln!
Finns det något sätt att se på Humble Bundle vilka nycklar som är redeemade? Jag gissar att de som är utskrivna är tagna, och de som man behöver trycka "reveal key" på inte har visats och använts. Har massor jag också, men vore bra att veta att de funkar innan jag lovar bort dem
Generellt är det så det funkar, ja. Såvida du inte klickat reveal key någon gång och glömt använda nyckeln.
EDIT: Såg att du redan fått svar. Aja.
Generellt är det så det funkar, ja. Såvida du inte klickat reveal key någon gång och glömt använda nyckeln.
EDIT: Såg att du redan fått svar. Aja.
Typ som nu, kan konstatera att ett antal av nycklarna jag delat ut idag fortfarande ser ut att vara tillgängliga (alltså, nyckeln är dold bakom "Reveal key"-knappen", fastän jag visat nyckeln.
@renfis Har du "Earth Defense Force 4.1 + en massa DLC" så tar jag gärna den. Velat provat länge men måste veta att det är bra innan jag sticker ut hakan och tvingar kompisar att köpa
edit: Det borde vara ett krav att alla spel som inkasseras gratis skall vara med i "FZ Community challenge" där det ska klaras så många spel som möjligt under juli.
@renfis Har du "Earth Defense Force 4.1 + en massa DLC" så tar jag gärna den. Velat provat länge men måste veta att det är bra innan jag sticker ut hakan och tvingar kompisar att köpa
edit: Det borde vara ett krav att alla spel som inkasseras gratis skall vara med i "FZ Community challenge" där det ska klaras så många spel som möjligt under juli.
Var själv sugen men skeptisk, det faktum att det är typ 12 DLC gjorde att jag inte pallade med att redeema alla nycklar, så vassego, återkom gärna om det är kul
Gav ut några tidigare i tråden men har fortfarande några jag inte är intresserad av som kanske förgyller någons semester eller sommarlov.
Titan Quest: Anniversary Edition + Titan Quest: Ragnarok DLC
Cities: Skylines + After Dark DLC
>observer_
Sundered
DARK SOULS™ III & DARK SOULS™ III - Ashes of Ariandel™
Life is Strange Complete Season (Episodes 1-5)
Owlboy
Sleeping Dogs: Definitive Edition
Dungeon of the Endless
Wasteland 2: Director's Cut - Standard Edition
Grey Goo Definitive Edition
The Incredible Adventures of Van Helsing: Final Cut
Pillars of Eternity
Dark Souls II: Scholar of the First Sin
XCOM: Enemy Unknown Complete Pack
Tar gärna Life is strange om det finns kvar.