Snyggaste spelomslaget?
Idag är det tydligen ”NATIONAL PACKAGING DESIGN DAY” så vad passar bättre än att berätta om dina spelomslagsfavoriter? Från den gyllene big box-eran, cd-konvoluten eller dagens ”straight to Steam”-kreationer!
Hittar du en URL med bilden kan du enkelt bädda in den genom att markera den och trycka på den lilla blå bildikonen i menyn, tryck ”förhandsgranska” om du redan skrivit något i snabbsvarsrutan för att fram den.
Jag börjar!
Ett av de bästa rollspelen till SNES. Stockholm är faktiskt med i det
Utan tvekan.
Helt enig. Inget slår Doom. Bästa omslaget någonsin!
Vore det inte för den hemska inramningen Mega Drive-spelen hade skulle det utan tvekan vara Mega Bomberman för egen del:
Även Guild Wars 2 stilrena drake ligger högt på listan, den gör sig dock bäst på den fysiska lådan med holo-effekten:
Högst upp skulle jag dock placera Okami:
Idag är det tydligen ”NATIONAL PACKAGING DESIGN DAY” så vad passar bättre än att berätta om dina spelomslagsfavoriter? Från den gyllene big box-eran, cd-konvoluten eller dagens ”straight to Steam”-kreationer!
Hittar du en URL med bilden kan du enkelt bädda in den genom att markera den och trycka på den lilla blå bildikonen i menyn, tryck ”förhandsgranska” om du redan skrivit något i snabbsvarsrutan för att fram den.
Jag börjar!
https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/001/126/170/ea8....
Tidlös klassiker, stilren och fräsch.
En som alltid ger mig nostalgi-vibbar bara genom att se box art är denna:
Hör direkt titelmusiken när jag ser denna boxart
det där är riktigt vackert, det sista RIKTIGA rpgt innan divinity.