Vilket spel har du lagt flest timmar på 2018?
Hösten är här och det är dags att bekänna färg! Vilket spel har fått mest uppmärksamhet av dig hittills under 2018? (Spelet behöver inte ha släppts under 2018 för att räknas.)
Självklart ett stort plus om du vågar avslöja antalet speltimmar.
Svårt att säga men det är nog en jämn kamp mellan League of Legends och Destiny 2. Har spelat mycket spel, men i och med att dessa är multiplayer-titlar så blir det bara automatiskt mer timmar på grund av det.
Svår fråga. Jag försöker komma på något spel som sticker ut lite. Troligtvis God of War. Jag spelade genom det två gånger. Spelade även igenom Horizon för andra gången. Har nog åtminstone investerat runt 60 timmar vardera i de spelet. Sen är det nog mest 20-30 timmar i ett gäng andra spel. Red Dead Redemption 2 kommer troligtvis att krossa det.
DCS har jag lagt cirka 200-300 timmar i år på, Arma 3 ligger inte så långt efter eller om det är mer.
Ursäkta en oinvigd, men DCS? Är det Digital Combat Sim?
/MJ
Svårt att säga då jag inte har exakt statistik men World of tanks spelades 6-8 timmar dagligen mellan januari till april.
Sen har man ju kört Heartstone från 30 min till 2 timmar dagligen sen 2013 så det lär ju också vara några timmar om man bara räknar 2018.
3e spelet är Crosscode som släpptes för 3 veckor sen, ingame tid lagt är 45 timmar och är i slutet av spelet nu, så gissar att det max är 5 timmar kvar.
Skyrim över 1000 timmar har jag lagt på det men spelar inte det så mycket längre för jag har gått över till Skyrim VR
sen har man ju kört en hel del Witcher 3 + dlc
EDIT
lol nä jag har inte hunnit lägga 1000 timmar på skyrim bara i år... missade bara i år haha
ett antal timmar på skyrim och massa timmar på witcher 3
Svår fråga. Jag försöker komma på något spel som sticker ut lite. Troligtvis God of War. Jag spelade genom det två gånger. Spelade även igenom Horizon för andra gången. Har nog åtminstone investerat runt 60 timmar vardera i de spelet. Sen är det nog mest 20-30 timmar i ett gäng andra spel. Red Dead Redemption 2 kommer troligtvis att krossa det.
Horizon var en riktig tidsslukare för mig i år. (Omkring 70 timmar.) Inte ofta jag finkammar allt i ett spel, men med Horizon var det bra nära. Antagligen kommer jag gå tillbaka till det vid tillfälle, om inte annat för att köra igenom Frozen Wilds-expansionen.