Du kan klättra på Zeus penis i Assassin's Creed Odyssey
Man kan klättra på den, men krymper den när det är kallt? #Rockstar-Hästpung
Tänker direkt på Nakna Pistolen när Frank Drebin blir hängande på en husfasad med greppet runt en betongpenis. (Här hade jag velat ha en bildlänk också..)
Väldigt likt Origins när det gäller att klättra, man kan tydligen klättra överallt vilket är bra.
Ser fram emot detta, i morgon kväll kl 00 får man spela det. Laddade hem det i natt från ps store!
I morron natt redan?? Släpps det inte den 5:e??
I morron natt redan?? Släpps det inte den 5:e??
Förbokar man så är det den 2:a som gäller ser det ut som.
Förbokar man så är det den 2:a som gäller ser det ut som.
Läste inget om det när jag förbokade... Men NICE som fan att man kan lira det tidigare!! Känner redan nu att jag börjat få onte i halsen så får kanske ta en sjuk vecka från jobb
Läste inget om det när jag förbokade... Men NICE som fan att man kan lira det tidigare!! Känner redan nu att jag börjat få onte i halsen så får kanske ta en sjuk vecka från jobb
Det är bara om du förhandsbokade gold edition som det gäller..
Det är bara om du förhandsbokade gold edition som det gäller..
Gjorde jag
Gjorde jag
Precis, så måndag kl 00 natten mot tisdag kan man spela det.
PS5 och inget annat.
Boulder that balle!
Jag satt och tittade på när playstation access gänget spelade ca 1 timma av det här spelet.. Och vet i tusan alltså.
Det ser fortfarande så typiskt Ass Creed enformigt ut heh.
Jag är nog trött på den här spelserien.
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
Det var en sak jag älskade i Zelda:BotW, att man kan klättra nästan överallt och det fanns nästan inga osynliga väggar. Fyll väskan med stamina-käk och klättra på. Är Odyssey lika fritt?
Kan inte tala om Odyssey ännu men i Origins är det fitt, du kan klättra överallt precis som om du vore spider-man. Detta ser ungefär likadant ut sett till spelmekanik så förväntar mig samma sak här.
PS5 och inget annat.
Kan inte tala om Odyssey ännu men i Origins är det fitt, du kan klättra överallt precis som om du vore spider-man. Detta ser ungefär likadant ut sett till spelmekanik så förväntar mig samma sak här.
Nice. Friheten i BotW gav mig mersmak