Här är det första gameplayet från Battlerite Royale
Ser ut som ett MOBA spel som tagit nästan alla idéer från Realm Royale.
Tycker i alla fall att det ser roligare ut an fortnite och pubg dock. Jag är inget större fan av battle royal överhuvudtaget, men jag kan tänka mig testa detta.
Tycker i alla fall att det ser roligare ut an fortnite och pubg dock. Jag är inget större fan av battle royal överhuvudtaget, men jag kan tänka mig testa detta.
Jo jag tycker också att det ser roligare ut än PUBG och Fortnite, RR var också mycket roligare innan de började ändra på allt.
"Battlerite-utvecklarna Coffe Stain" - rätt stad men fel utvecklare? Stunlock Studios är väl de som gjort Battlerite?
Alla andra gör Battle Royale, så är väl bara för alla utvecklare att försöka få en bit av kakan, även om jag inte alls förstår charmen med spelläget.
Opps, Coffe Stain är publishers inte utvecklare!
Skribent på FZ och allmänt olycklig.
Skulle lätt prova detta. LoL med BR-koncept. Låter rätt ballt..
LOL och BR har väldigt olika gameplay-styles. Vänta dig inte LOL gameplay om du testar det.
LOL och BR har väldigt olika gameplay-styles. Vänta dig inte LOL gameplay om du testar det.
Just fan, det har du ju rätt i. Men nu kanske är en bra tid att faktiskt testa BR då med andra ord? Hade glömt bort att det existerar.