Tävling – Vinn en Nintendo Switch och Football Manager!
Tävla hem både konsol och fotbollsspel innan VM drar igång.
#football-manager-touch-2018, #nintendo, #switch, #tävling
@Luciphear: förklara varför du ska vinna bara. Så inom sammanhanget.
Alright! Tack för svar!
Gällande motivering får jag upp "Failed submitting form, please reload page and try again" när jag ska skicka in. Är det 30 tecken? För mina ord är 19 st.
Fick också något problem nyss när jag skulle skicka in svaret. Fick dock inget error meddelande, fick bara göra om den från början. Förhoppningsvis skickades det in...
Gällande motivering får jag upp "Failed submitting form, please reload page and try again" när jag ska skicka in. Är det 30 tecken? För mina ord är 19 st.
Får samma problem.
Får samma problem.
Ni hade för dåliga motiveringar helt enkelt.
Fick också något problem nyss när jag skulle skicka in svaret. Fick dock inget error meddelande, fick bara göra om den från början. Förhoppningsvis skickades det in...
Får samma problem.
Hmm... Testa att vitlista eller stänga av eventuell adblock mot Opinionstage.com. Annars, prova igen - det händer att deras servrar hickar.
Hmm... Testa att vitlista eller stänga av eventuell adblock mot Opinionstage.com. Annars, prova igen - det händer att deras servrar hickar.
Det fungerade inte för mig, så testade i en annan webbläsare och då gick det igenom. (Var inte inloggad där, men man skulle ju skriva sitt användarnamn så bra det!).
Grym tävling, lycka till alla.
Jag skickade in mitt bidrag, men glömde att logga in på mitt FZ-konto så jag loggade in och skickade in det igen. Räknas det som mer än ett bidrag och är jag därmed automatiskt diskvalificerad? Tycker ni borde gå tillbaka när man var tvungen att vara inloggad för att vara med i tävlingar, blir liksom lite mer korrekt och mindre förvirrande.
Nerd 4 life, yo.
Ni har haft en hel del kreativa och roliga tävlingar på sistone. Nu när ni har en riktigt fin vinst att lotta ut så återgår ni till de gamla tråkiga Google-frågorna. Det var synd.
Dock tur för oss som inte är så kreativt lagda
Ni har haft en hel del kreativa och roliga tävlingar på sistone. Nu när ni har en riktigt fin vinst att lotta ut så återgår ni till de gamla tråkiga Google-frågorna. Det var synd.
Dock tur för oss som inte är så kreativt lagda
Det är svårt att hitta något som passar alla, så vi försöker göra på lite olika sätt.
Kommer en ny, fet tävling med strålande pris innan veckan är slut. Stay tuned!
Det är svårt att hitta något som passar alla, så vi försöker göra på lite olika sätt.
Kommer en ny, fet tävling med strålande pris innan veckan är slut. Stay tuned!
Cool, ser fram emot fler tävlingar. Och jag menade inte att ni aldrig ska ha flervalsfrågor i era tävlingar. Menade mer att priset ska motsvara prestationen, och priset i det här fallet var betydligt större än prestationen som krävdes.
Själv tycker jag det är att föredra, då har alla samma chans att vinna. Är så många tävlingar där man är sugen på att delta, men ger upp direkt då känns som man är rökt när det kommer till bildbehandling eller vad det nu kan vara för krav.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Själv tycker jag det är att föredra, då har alla samma chans att vinna. Är så många tävlingar där man är sugen på att delta, men ger upp direkt då känns som man är rökt när det kommer till bildbehandling eller vad det nu kan vara för krav.
Japp mycket bättre att dom får välja mellan deltagarna. Blir mer rättvist för alla.
PS5 och inget annat.
@kalle.lindestrom: Vad hade du för frågor? jag vill ha fotbollsfrågor! jag fick svara på massa frågor om ett fotbollssimulatorspel.
Fan, utan google var det svårt. 1 av 3 rätt. Så jag bjuder på min motivering här; Lika självklart som man borde visa VM-krönikan -94 varje midsommar, lika självklart sitter jag här på toan med fz!
Varje jul föreslår jag.
PS5 och inget annat.
På grund av E3 blir det nog dessvärre så att vinnaren dras och presenteras först nästa vecka.
Ahem...