Ursnygga DCS: F/A-18C släpps som early access i vår
Den snyggaste och mest utmanande modulen hittills till DCS-världen.
#dcs, #dcs-fa-18c-hornet, #realism, #releaselistan
"Pre-purchase now for $59.99 and save $20 from the Early Access release price of $79.99."
- Hemsidan
Jag vill inte vara den som är den, men är inte det en ganska saftig prislapp?
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
"Pre-purchase now for $59.99 and save $20 from the Early Access release price of $79.99."
- Hemsidan
Jag vill inte vara den som är den, men är inte det en ganska saftig prislapp?
För det flesta så är det nog en saftig prislapp, men för de som efterfrågar en avancerad och verklighetstrogen simulator så är det ett ganska rimligt pris. $80 ordinarie gör F/A-18C till den dyraste modulen i DCS, men i andra simulatorer så finns det flygplan som kostar en bra bit över tusenlappen. Det här flygplanet har varit under utveckling i minst 5-6 år. Tror det var på tal redan 2011 att planet var i tidigt planeringsstadiet. Väldigt komplicerad flygelektronik som ska simuleras, vilket är den främsta anledningen till varför det har tagit sån tid.
Detta eller IL 2: Sturmovik? Jag är sugen på att börja spela flygsimulatorer! Peppra saker i skyn är liksom lite bättre än allt annat.
Du kan ladda ner DCS World gratis och provspaka Su-25T och TF-51D.
Inte för en simulator.
För det flesta så är det nog en saftig prislapp, men för de som efterfrågar en avancerad och verklighetstrogen simulator så är det ett ganska rimligt pris. $80 ordinarie gör F/A-18C till den dyraste modulen i DCS, men i andra simulatorer så finns det flygplan som kostar en bra bit över tusenlappen. Det här flygplanet har varit under utveckling i minst 5-6 år. Tror det var på tal redan 2011 att planet var i tidigt planeringsstadiet. Väldigt komplicerad flygelektronik som ska simuleras, vilket är den främsta anledningen till varför det har tagit sån tid.
Ah, ok, tack för svar.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Orkade aldrig lära mig allt i MIG-21an, systemen kändes lite fiskiga. Förhoppningsvis är F/A-18C lite mer strukturerad, likt A-10C