Test – Gaming-laptops för under 15 000 kr
Nej aldrig gaming laptop.
Kör helre på konsol bara om jag måste välja.
Sen alla som påstår att stationär tar för stor plats bor antingen väldigt trångt eller har inte lärt sig att det finns fler format än hightower
Står under i rubriken "Gaming-laptops för under 15 000 kr" men om MSI GE62 7RE står det ca: 16,000kr
Läste inte mycket av testet va?
Jag köpte faktiskt en sån ACER för ett litet tag sedan till min flickvän.
Det utgör ju definitivt en helt ok backupdator för mig också. Som jag kan lira på när jag reser haha. Ja, det gjorde det åtminstone fram till jag fick min Switch och Zelda i förrgår
Man ska ju faktiskt inte underskatta folk som reser i arbetet, finns ju många som sitter i dvs husvagnar, hotellrum osv och tycker om att spela. Som kanske ligger borta 5 dagar i veckan, då är det ju perfekt med gaming-laptop, för att ha en stationär hemma gör ingen glad.
Nu har jag nördat in på bärbar laptop, någon här på fz som har erfarenhet av datorer från msi? Den jag spanat in som ryms i min budget är: https://www.komplett.se/product/907984/gaming/gaming-pc/barba...
@Carl Johansson-Sundelius: Jag gjorde en tråd i hardvara-forumet, får hoppas han hittar den. ☺️ Läst hans artiklar om bärbart som guide, då jag var helt novis inom det här. (xbox sista 10 åren)