Alien Breed till Windows och PS3
Jag spelade Alien Breed en hel del på Amigan när det begav sig. Men det var längesedan, och jag är inte så intresserad av att spela det igen, inte ens för retro-nostalgin.
I grund och botten är Alien Breed bara en variant av det ännu äldre Gauntlet, vilket också var ett ganska trist spel när man tänker efter.
Jag spelade Alien Breed en hel del på Amigan när det begav sig. Men det var längesedan, och jag är inte så intresserad av att spela det igen, inte ens för retro-nostalgin.
I grund och botten är Alien Breed bara en variant av det ännu äldre Gauntlet, vilket också var ett ganska trist spel när man tänker efter.
Som att säga att i grund och botten är alla fps spel wolfenstein 3d?
Alien Breed Impact var iaf riktigt imponerande, besatällde det direkt med en polare efter man prövat demot.
Snyggt som fan, kanon ljud,coop, billigt.. topdown shooter vad mer kan man begära utan att framstå som kräsen..
Sådana här spel är perfekta för mindre utvecklare och indie utvecklare att göra, och ändå är de riktigt underhållande.
5/5
Fast Alien Swarm var mer taktik tyckte jag, iom att man behövde olika klasser och
man var tvungen att skydda sina tekniker när det gick hett till.
Ja, det är väl det jag saknar i Alien Breed.
4-player co-op där varje man/kvinan är viktig för laget och att det blir coola uppdrag där man kutar igenom rymdskepp.