Hämta Fallout 4 Pip-Boy-appen till din pekskärm
Du kan börja drömma om hur det blir att ha dina stats med dig överallt.
Och i Windows, men det nämner ni inte eftersom ni är fanboys på den där jävla redaktionen.
Och i Windows, men det nämner ni inte eftersom ni är fanboys på den där jävla redaktionen.
Ni glömde att skriva att den finns på WP med ffs :'(
Har ni en länk? Jag hittar den inte. Den dyker upp vid googling (här), men länken funkar inte.
Har ni en länk? Jag hittar den inte. Den dyker upp vid googling (här), men länken funkar inte.
Den verkar inte ha dykt upp på nätet än men den finns i storen på telefonen. Är väll någon indexering som måste köras.
Смерть решает вÑе проблемы. Ðет человека, нет проблем
Har testat den nu på Demo och den är AWESOME!! Har testat massa skit appar till spel innan men denna funkar. Bästa av allt är att man kan köra Atomic Command/Missile Command vilket är bättre än många spel till mobilen
Den verkar inte ha dykt upp på nätet än men den finns i storen på telefonen. Är väll någon indexering som måste köras.
Tack! Då var det inte mina sökskills som sög då. Uppdaterar nyheten.
När kommer recensionen?
Tidigt nästa vecka skulle vi säga om vi fick säga det.
Tja...jag varken vill eller kan hindra dig från att säga det Hade dock hoppats lite härlig läsning nu på fredag men jag får ha den till veckan i stället...
Death is only the beginning
Det eskalerade aldrig, jag satte ribban på topp från start istället.
Det gäller att gå ut hårt.
Ash blir inget fallout för mej nu har annat för mej men appen ska jag nog ladda ner när jag kommer hem. Ska nog lira wasteland 2 innan jag ger mej i kast med fallout 4. Vad bra vi har det med spel nuförtiden! Eller så är det bara jag som bara kan spela 3 Tim om dagen det är fel på.
Kunde de inte göra ett samarbete med Apple och Google så jag kan ha detta istället för Google/Apple Maps
Råka komma åt skicka kommentar och är på mobilen så kan ej radera. Hursomhelst, det var det jag trodde först också men blev inte besviken.