PS3-paket med Little Big Planet?
Jag irriterar mig på det här spelets namn... så fort jag ser det tänker jag på "Little Big Adventure" och drabbas av akut nostalgi... Ett par fantastiska spel från mitten av 90-talet som förtjänade mer uppmärksamhet än dom fick. Dom spelen hade verkligen en unik design, speciellt för att vara PC-spel.
-------
Du bär själv ansvaret för det du läser ovan.
Jag irriterar mig på det här spelets namn... så fort jag ser det tänker jag på "Little Big Adventure" och drabbas av akut nostalgi... Ett par fantastiska spel från mitten av 90-talet som förtjänade mer uppmärksamhet än dom fick. Dom spelen hade verkligen en unik design, speciellt för att vara PC-spel.
Hehe, då är det inte bara jag som får dom associationerna varje gång jag ser titeln... Underbara spel, minns dock vilka problem jag hade att få det att fungera med VESA.
Hehe, samma här. Jag gillade dom spelen stenhårt.
Sen är väl det här paketet så oficiell och bekräftat som det bara går. En av Sony höjdarna som babblade på scenen visade stolt upp en bild på det i Liepzig i alla fall och sa att det skulle komma framåt hösten. Det var iofs den nya 80gb versionen han menade så det kanske inte är samma när jag tänker efter hehe...
Nice - det kommer bli ett coolt spel.
vill ha! Måste skaffa en kontroll till oxå...
Det (LBP) känns löjligt hypat med tanke på att det är ett nytt IP med ett inte helt groundbraking koncept. Att SONY säger att det är höstens stora PS3 (exklusiva)-titel säger en hel del om förhoppningarna; och hypen. Men kommer det att leva upp till det?
sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir
Det (LBP) känns löjligt hypat med tanke på att det är ett nytt IP med ett inte helt groundbraking koncept. Att SONY säger att det är höstens stora PS3 (exklusiva)-titel säger en hel del om förhoppningarna; och hypen. Men kommer det att leva upp till det?
små söta figurer, klar vinnare!
Jag må vara datorspelsnörd, men det här ser ju sjukt gulligt ut. Hade jag ägt en ps3a hadde nog detta vart ett givet köp.
Little Big Planet kommer blir riktigt stort. btw. LBP kommer få Disney DLC! Gigaton
DLC? Gigaton?
DLC= Download content
Gigaton= Stor nyhet, stor händelse
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Mesigt styles? LBP är en anledning att skaffa ps3 för mig.
Kanske borde sagt att det verkar lite för gulligt för min spelsmak istället.
Men som sagt jag ska inte säga för mycket innan jag har provat det, har bara sett en trailer på spelet via PSN å den va alldeles för mager för att jag ens ska kunna tycka något om spelet.
Vad kul att du funderar på en PS3'a Castor.