Alla Call of Duty-tillägg först till 360 i tre år
Usch, dom kämpar verkligen för att det ska vara fanboy krig mellan dom olika platformarna. Som spelälskare tycker jag det är förjävligt med alla tidsexklusiva deals hela tiden, låt alla spelare uppleva alla bra spel!
...säger en som sitter med sitt PS3
CZorg will rise again...
Usch, dom kämpar verkligen för att det ska vara fanboy krig mellan dom olika platformarna. Som spelälskare tycker jag det är förjävligt med alla tidsexklusiva deals hela tiden, låt alla spelare uppleva alla bra spel!
...säger en som sitter med sitt PS3
Jag har bara Xbox360 av denna generation.
Allt dom tänker på är pengar, Microsoft har ju betalat runt 50 miljoner eller nåt sånt tror jag för att få dlc först, tycker att det är synd att alla bara tänker på pengar, kan man inte göra spel för att underhålla folk istället?
Så förmodligen får vi andra vänta i 1 månad. det är väl inte någon stor grej?
Tror du de flesta har så bra tålamod?
Kanske inte de få som är cod fanatiker.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.