LIVE - Se Battlefield 1 avtäckas!
Den svengelskan skojar man inte bort=)
Klockan 22 avtäcks nya Battlefield. Se trailern (vad skulle det kunna vara på svenska?) strömmas direktsänt nedan. Glad?
Jag tror att han menade den dåliga engelskan som Lars pratar?
autograph
Tycker det är lite provocerande nästan att han (Lars) är så dålig på engelska. Man borde kunna begära mer av en höjdare i en bransch som är så internationell som spelbranschen. Dags för en engelskakurs tycker jag, ordförrådet verkar inte vara större än det man fick lära sig i högstadiet.
Det blev "Codename eagle 2"
I varje fall inget framtidspiss och det blir intressant att se hur de slåss med de kontroversiella delarna av krigsföring i WW1.
Inte minst ska det bli intressant att se om de bara skinnar om BF4 eller om det blir nya funktioner, riktig "commander" gör comeback, etc...
나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야
Tur vi har cod.............. LOL
Tycker det är lite provocerande nästan att han (Lars) är så dålig på engelska. Man borde kunna begära mer av en höjdare i en bransch som är så internationell som spelbranschen. Dags för en engelskakurs tycker jag, ordförrådet verkar inte vara större än det man fick lära sig i högstadiet.
Det är stor skillnad att tala och skriva.
Det blev "Codename eagle 2"
Och det är ingen dålig grej! Så länge det inte smetas ner med DLC som splittrar spelarbasen. Håller tummarna för att det blir bra åtminstone.
Trodde de skulle visa riktig gameplay
Det ser häftigt ut med alla miljöer och fordon, men är rädd för att känslan inte är något vidare.
Klockan 22 avtäcks nya Battlefield. Se trailern (vad skulle det kunna vara på svenska?) strömmas direktsänt nedan. Glad?
Que? (Vad blir det på svenska?) Glad?
Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.
Det är stor skillnad att tala och skriva.
Självklart är det så men han har nog hunnit förbereda sig en hel del inför det här. Skulle förvåna mig om dom inte kört ett helt gäng repetitioner inför detta "jippo". Så tycker inte nervositet borde ursäkta det bristfälliga ordförrådet. Sen är självklart hans brytning lite störande men sånt är man van vid om man följt Paradox utveckling av Europa Universalis genom åren.
Jag tror att han menade den dåliga engelskan som Lars pratar?
Tack.
Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.