Katastrofal The Division-bugg ger löjligt överkraftiga vapen
Om det är någon som fortfarande tvivlar om att spelet inte var färdigt när det släpptes, så borde det här övertyga er. Eftersom Ubisoft är inblandade förväntar jag mig att buggarna kommer fortsätta. Jag har nog aldrig spelat något som fungerar fullt ut när det gäller det företaget.
Jätteintressant information.
Sluta spela någon typ veckan innan Falcon Lost patchen. När jag såg att crafting skulle bli dyrare och redan då tyckte jag de var förmycket grind för att få något vettigt. Och att Falcon Lost är bara ett rum med waves av fiender är inte speciellt lockande. Får mig att tänka att Massive insåg när spelet kom ut shit vi har inget för spelarna när dom klarat story och slägde ut sig Falcon Lost på några veckor.
Cool värld ganska sköna gunplay och kontroller men otroligt fattigt content. Samt gäng buggar som i min mening har tagit förlång tid att fixa.
Jag har inte nått lvl 30 än och jag har tyckt spelet har varit underhållande hittills. Visar det sig att efter lvl 30 är spelet helt obalanserat, då får jag vara nöjd med de 25 timmar jag lagt ner. Är ingen grindare direkt ändå. Speltiden är längre än flesta spel ändå om man jämför mellan kampanjer.
Fattar inte att dom inte bryr sig mer, dark zone är ju katastrof emellanåt då det kommer folk som one shottar mig i 175 gear och själv kan jag tömma 4 mag i dom utan att det märks.
Nä det här spelet spelas endast för pve, pvpn är helt död för mig och nu verkar det som om dom ger upp på den avdelningen med.
Fattar inte att dom inte bryr sig mer, dark zone är ju katastrof emellanåt då det kommer folk som one shottar mig i 175 gear och själv kan jag tömma 4 mag i dom utan att det märks.
Nä det här spelet spelas endast för pve, pvpn är helt död för mig och nu verkar det som om dom ger upp på den avdelningen med.
Gearscore betyder inte ett jävla skit, jag kan sänka min gearscore ca 30 poäng bara genom att equipa en blåcon pistol i offhanden utan att det påverkar min build alls.
Har även sett folk stacka till 500 000 credits/kill och hur man kan hämta oändligt mycket phoenix credits och mats från reward vendor. Nä Massive behöver snabbt råda bot på alla buggar och släppa nytt content som höjer level cap och gear score så alla får en chans att börja om. Inte kul att möta folk i Dark zone med fullt 240 set rerollat till perfektion.
varför är det såna problem ? så tråkigt dom måste ju fan skärpa till sig annars skiter jag i detta spel snart.
För att det är Ubisoft som är förläggare, och spelet släpptes troligtvis minst ett år för tidigt (som vanligt).
Jätteintressant information.
Fattar inte att dom inte bryr sig mer, dark zone är ju katastrof emellanåt då det kommer folk som one shottar mig i 175 gear och själv kan jag tömma 4 mag i dom utan att det märks.
Nä det här spelet spelas endast för pve, pvpn är helt död för mig och nu verkar det som om dom ger upp på den avdelningen med.
Gearscore betyder inte ett jävla skit, jag kan sänka min gearscore ca 30 poäng bara genom att equipa en blåcon pistol i offhanden utan att det påverkar min build alls.
Skit samma vad du gör med din gear jag blir fortfarande one shottad. Angående gearscoren antog jag att dom flesta forstog att jag menade att jag har hyfsad gear och inte borde bli oneshottad.
Ha ha den här patchen.
Går inte så bra för dom.
Hade så grymt roligt från början när spelet släpptes.
Extremt trist att det blev så här.
Men bara tanken på att man kan sola Falcon och dess extrema glitch, tar ej någon skada och få bästa lotten hur många gånger man vill. Och denna bugg + ett x antal glitchar till. Får mig att få extremt ont i huvudet
Patchen släpptes 12 April. Det är nu är det 21 och händer inte så mycket. Folk använder glitchar höger och vänster och har alldeles för bra gear. Och inget händer för att fixa problemet.
Visst, dom behöver inte fixa allt på en gång. Men kom igen.
En fix för att fixa Falcon skulle göra mycket. Men som det känns just nu är det försent. Skadan har gjort alldeles för stor verkan. Är nästan för sent nu.
Det där ska vara fixat redan efter 1-2 dar efter patch. När dom vet om problemet.
varför är det såna problem ? så tråkigt dom måste ju fan skärpa till sig annars skiter jag i detta spel snart.
För att det är Ubisoft som är förläggare, och spelet släpptes troligtvis minst ett år för tidigt (som vanligt).
Ubisoft är inte bara förläggare/utgivare, de har utvecklat spelet. Massive är helägt av Ubisoft, alltså bara en filial.
Jump in.