Nya uppgifter gör "Playstation 4,5" mer trolig
Varför inte vänta på officiellt uttalande från Sony istället för att sprida rykten?
Såg ju till exempel hur det blev med Microsofts "sälja tillbaks digitala spel" ryktena som gick förra veckan.
För att det finns ett allmänintresse kring sådana saker?
Älskar hur Microsoft pratar om att uppgradera sin konsol och alla får utbrott, men när Sony vill göra det så är det "nästa stora sak"...
Historiskt har det väl inte gått så bra för uppdatering av hårdvaran halvvägs i generationen, nu senast med New 3DS har även utvecklare visat på svagt intresse att utveckla för en mindre konsumentgrupp till samma konsol. Stämmer 4,5 känns det som en ganska onödig risk för Sony i och med att PS4 säljer bra.
hoppas det blir nått i stil med detta, tyckte sega var nått på spåret när dom började uppgradera
http://www.valugamer.com/wp-content/uploads/sega_cd_32x_front...
Ja verkligen, allt blir bra med "kaka på kaka"
Grafik: Nvidia RTX 3060 TI DDR4 Ram: 32GB@3600mhz
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB
Flopp. Kan inte tänka mig att så många människor sitter med en 4K tv än. Finns ju inga sändningar som är i 4K. Knappt någon spelare för film i 4K (finns det ens film att köpa i 4K?)
Netflix streamar i 4K. Hade dom kört samma bitrate i 1080p hade man inte sett stor skillnad.
Allt blir inte märkvärt bättre i 4K men efter kollat House of Cards i några avsnitt går det inte att gå tillbaka till 1080p.
Detaljerna gör att det känns mer levande och mer personligt.
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U
Var har du hört det? Netflix streamar inte i 4k.
Jag har Netflix och en 4K tv och streamar i 4K. Alla serier och filmer med 4K symbolen kan du se i 4K.
Flopp. Kan inte tänka mig att så många människor sitter med en 4K tv än. Finns ju inga sändningar som är i 4K. Knappt någon spelare för film i 4K (finns det ens film att köpa i 4K?)
Netflix streamar i 4K. Hade dom kört samma bitrate i 1080p hade man inte sett stor skillnad.
Allt blir inte märkvärt bättre i 4K men efter kollat House of Cards i några avsnitt går det inte att gå tillbaka till 1080p.
Du blir nog tvungen att gå tillbaks för det är långt ifrån allt som finns tillgängligt att se i 4K.
Du blir nog tvungen att gå tillbaks för det är långt ifrån allt som finns tillgängligt att se i 4K.
Utbudet är litet men det blir större. Det största problemet med streaming idag är att det är så låg bitrate. Tar du en 1080p blu-ray och jämför med 1080p Netflix är det stor skillnad i kvaltié.
Utbudet är litet men det blir större. Det största problemet med streaming idag är att det är så låg bitrate. Tar du en 1080p blu-ray och jämför med 1080p Netflix är det stor skillnad i kvaltié.
Jag tror det blir lite som med 3D tv. Alla vet var det är men ingen känner någon som har det. Dom flesta konsumenterna (den stora massan) ser inte poängen i att uppgradera när dom har något som fungerar. Marknaden är lite för naiva som trycker ut ny teknik i en allt för rask takt. Kommer dröja många år innan 4K ens blir någon standard i dom flesta hem.
Jag tror det blir lite som med 3D tv. Alla vet var det är men ingen känner någon som har det. Dom flesta konsumenterna (den stora massan) ser inte poängen i att uppgradera när dom har något som fungerar. Marknaden är lite för naiva som trycker ut ny teknik i en allt för rask takt. Kommer dröja många år innan 4K ens blir någon standard i dom flesta hem.
Köper du en tv idag som inte är budget så har den 4K.
Så det lär inte dröja länge innan en stor del har det hemma.
3D var lite speciellt då du inte fick med glasögon till alla apparater och utbudet jävligt dåligt i många år och det var en seg utveckling.
Utbudet till 4K är dåligt men ökar rätt snabbt. På bara 3 månader har det kommit en hel del serier och filmer till Netflix.