Origin Access släppt, prenumerera för att testa EA-spel
Spela Battlefield, Dead Space och Dragon Age för en spottstyver per månad – men inte här riktigt än.
#ea, #battlefield-3, #battlefield-4, #battlefield-hardline-5, #dead-space, #dead-space-2, #dead-space-3, #dragon-age-ii, #dragon-age-inquisition, #dragon-age-origins, #fifa-15, #need-for-speed-rivals, #plants-vs-zombies-garden-warfare, #simcity, #the-sims-3, #this-war-of-mine
Heh. Startade Origin härom dagen för att dra igång lite BF4 igen.
Kunde inte gå online utan att uppdatera Origin till en nyare version. Klickade på "update now", den tankar hem uppdateringen, installerar, startar Origin. Fortfarande offline. Försöker gå online igen, samma sak. Måste uppdatera Origin.
Tror jag gjorde detta 5 gånger innan jag till slut avinstallerade hela Origin inkl. alla installerade spel. Köpte Fallout 4 på Steam istället...
It's Nice To Be Important, But It's More Important To Be Nice
Tycker detta är föga förvånande, min första tanke/förhoppning sen det kom till xbox.
Ni kanske också vill fixa den här delen av artikeln
Kom inte med hehe "Origin Access kostar fungerar som och kostar lika mycket som EA Access"
Förstår inte, vad är det du tycker ska fixas?
Tycker detta är föga förvånande, min första tanke/förhoppning sen det kom till xbox.
Kom inte med hehe "Origin Access kostar fungerar som och kostar lika mycket som EA Access"
Upprepningen av 'kostar' gissar jag på
Missade det. Tack!
Missade det. Tack!
Även den bäste gör ju misstag ibland
Missade det. Tack!
Även vackra fåglar skiter.
Det här är absolut inte något för mig. Origin Access känns onödigt. Tre prenumerationstjänster räcker. Jag har EA Access, Xbox Live Gold och Playstation Plus. Dessutom så har jag redan de flesta spelen eller har tillgång till dem. Många ingår i EA Access till Xbox One (där man även får tillgång till fler sportspel). Några har ingått i Playstation Plus. Sim City har jag köpt. Även några Dragon Age och Dead Space har jag nog redan. De har sedan dess ingått i Playstation Plus eller Xbox Live Gold också tror jag. Och vissa PC-versioner av dessa spel har EA gett bort på Origin redan. Bland annat Battlefield 3.
Om EA förbättrar spelutbudet så kanske det kan bli något för mig. Som det är nu räcker inte The Sims 3 riktigt för att locka mig.
Något jag däremot skulle prenumerera på från dag ett vore liknande prenumerationstjänster från Ubi Soft eller Nintendo.
Missade det. Tack!
Även vackra fåglar skiter.
Punkplatta från tidigt 90-tal. Galet bra!
Heh. Startade Origin härom dagen för att dra igång lite BF4 igen.
Kunde inte gå online utan att uppdatera Origin till en nyare version. Klickade på "update now", den tankar hem uppdateringen, installerar, startar Origin. Fortfarande offline. Försöker gå online igen, samma sak. Måste uppdatera Origin.
Tror jag gjorde detta 5 gånger innan jag till slut avinstallerade hela Origin inkl. alla installerade spel. Köpte Fallout 4 på Steam istället...
Du har ett program som stoppar Origin att gå online.