Rainbow Six: Siege
Fiender, byggnader och förvirrade journalister får sig en läxa i metodisk förstörelse när FZ taktikar loss i det efterlängtade spelläget Terrohunt till Rainbow Six: Siege.
#tom-clancys-rainbow-six-siege, #fallout-3, #ubisoft-montreal, #rainbow-six, #counter-strike-global-offensive, #battlefield
"någonstans i gränslandet mellan gamla Resident Evil, Counter-Strike: Global Offensive och Battlefield"
Inget köp med andra ord.
Rainbow Six va och bör vara mellan Battlefield och Arma 3, men det är ju visserligen inte iochmed Siege som spelserien blivit kokt i bajs...
Go for it - ALL or Nothing!
Inget köp här heller i nuläget, kanske när det hamnar i rea-backen.
Kör dom samma Peer2Peer system som Betan så kommer de aldrig bli ett köp från min sida.
"någonstans i gränslandet mellan gamla Resident Evil, Counter-Strike: Global Offensive och Battlefield"
Inget köp med andra ord.
Rainbow Six va och bör vara mellan Battlefield och Arma 3, men det är ju visserligen inte iochmed Siege som spelserien blivit kokt i bajs...
Inget köp nej. Men det faller ju redan på att det är Ubisoft. Men jag förstår inte RE-jämförelsen... Är det styltiga kontroller i tredjeperson med meny-omladdning och fasta kameravinklar?
Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos
Det här blir ett givet köp efter dom tagit bort hit markers!
Kanske inte blir vad Raven Shield eller dom äldre en gång i tiden var, och jag saknar verkligen att planera med kartan när man spelade med AI's enbart.
men jag tror helt klart det här kommer bli något mer taktiskt och roligt än BF som jag oftast spelar bara i brist på någon bättre shooter!