Tom Clancy's The Division
Inget är riktigt som vi väntat oss i Tom Clancy’s The Division. Tobias spenderade en knapp timme med den svenska rollspelsshootern på E3, och återvänder hem med gott om åsikter. Och ett nytt par handskar.
#tom-clancys-the-division, #far-cry, #destiny, #mass-effect, #battlefield, #arma, #ubisoft-massive, #dice, #star-wars-battlefront
Det låter onekeligen som det inte är några problem att inte använda ett embargo när journalisten i det här fallet verkar få testa en väldigt liten och antagligen relativt regiserad del av spelet.
Det låter lite som det här var en strukturerad pvp match än den mer "open-world" / anarchyyyyyy zone jag hade uppfattat att Dark Zone skulle vara, eller har jag missförstått?
Absolut, för mig är frågan bara hur dom balanserar det mellan att vara bara ett co-op spel med polarna till att faktiskt funka som ett MMORPG också. Hittills gillar jag det jag ser och det lutar åt ett köp, kanske t.om förbokning om det fortsätter åt rätt håll.
Blir inget köp här iaf.
I det här fallet med the Division så kommer jag nog vänta tills december iaf innan jag förhandsbokar, det är då betan går igång för Xbox1 och man kan få en hel drös med subjektiva åsikter.
Anledningen till att jag förbokar har endast med att göra att jag vill köra betan som ska gå igång i början av 2016 för PC och Ps4. Förhandsbokning garanterar en beta key.
Är spelet inte vad jag hoppats på så avbokar jag i god tid innan releasen i mars.
Hmmm, Detta spel har varit det spel jag varit mest intresserad av sista två åren. Följer många youtubekanaler och reddit etc veckovis om utvecklingen.
MEN sista E3 visningen med PVP gör tyvärr att jag inte alls ser spelet bli det jag hoppades på. Nu ser det mest ut som en shooter, och det är inte vad jag hoppades på.
jag hoppas att utvecklarna tar lärdom av den eventuella kritik de fått efter E3 och följer rätt spår.
Lysa böjs inte till "lös", precis som byta inte blir "böt". Jag älskar dock den där böjningen, det låter så kul.
Njaäe, verb med Y i stammen är väldigt luddiga. Man säger exempelvis oftast frös och inte fryste. Få har egentliga regler, och "lös" är inte inkorrekt enligt SAOL, men vanlig endast provinsiellt, särskilt i Stockholmstrakten.
Med det sagt - jag kan inte vara vän med någon som säger "böt". Jag vet inget fulare ord. Hycklerimaster 2000