Kändisar dödar zombier under 40-talet i Call of Duty: Black Ops 3
"Call of Duty...Call of Duty never changes.."
Äh, sluta whina kom igen. Tror du Treyarch ska bara ta bort sitt zombie mode helt o hållet från sina CoD spel eller? Hur mycket än du säger "Hurr cod samma varje år durr" så är zombie läget faktiskt kul. Intressanta skådespelare också tbh. Bättre detta än "exctinction" bajset som fanns i Ghosts iaf.
Äh, sluta whina kom igen. Tror du Treyarch ska bara ta bort sitt zombie mode helt o hållet från sina CoD spel eller? Hur mycket än du säger "Hurr cod samma varje år durr" så är zombie läget faktiskt kul. Intressanta skådespelare också tbh. Bättre detta än "exctinction" bajset som fanns i Ghosts iaf.
Hur fick du fram allt det där från en mening?
Jag gjorde en "spoof" på Ron Perlmans klassiska replik, inte någon professionell kritik.
Du kanske borde sänka skjöldarna en aning
De borde släppa Zombie-delen som standalone, för en lite billigare summa. Jag gillar verkligen implementeringen av mer kända skådespelare.
Detta enda som är Bra med call of duty enligt mig. Zombie Mode. Vartenda Call of duty är detsamma, man spenderar 4-5 timmar på det sen lirar man det aldrig igen.
Köpte Call of Duty Advanced Warfare föratt jag la datorn på lagning, så jag har något att göra (witcher fanns inte då). körde 5 Games(30 min)... efter det spelade jag det aldrig igen.
Ångrar köpet, kunde ha lagt pengarna på något annat spel..
Personligen skulle jag ju påstå att zombieläget är en av sakerna med CoD som faktiskt känns fräscht varje iteration, single och multiplayer är det ju värre med
Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT