Se mer gameplay från Star Wars: Battlefront!
Dice visar upp coop-läget där du måste försvara dig mot vågor av fiender - stormtroopers siktar lika dåligt som alltid.
#nyhetstips, #electronic-arts, #star-wars-battlefront
Det ser faktiskt riktigt fett ut! Sen får man ju räkna att det blir cirka hälften så fett när det släpps, som det brukar gå till dessa dagar.
Sen får man ju inte glömma att grafiken också skalas ner så att det flyter hyfsat i 30 fps.
Videon visas ju i HD i 60 fps
Men alltså...
I bara denna videon hörde jag Wilhelm-skriket fyra gånger. Det är inte roligt.
Jag förstår att det är en tribute och att det kanske är en kul grej i en film eller så. Men fyra gånger i en video blir liksom för mycket, och då förstör det immersion istället. :/ Iallafall för mig.
Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.
Ser riktigt bra ut, de måste dock ha spelat på very easy för det där såg ju skrattretande förlåtande ut
Det är nog för att kunna göra ett vettigt demo. Om de setat och gömt sig hela tiden och/eller dött, hade det nog varit ännu mindre intressant.
Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.
Det ser faktiskt riktigt fett ut! Sen får man ju räkna att det blir cirka hälften så fett när det släpps, som det brukar gå till dessa dagar.
Sen får man ju inte glömma att grafiken också skalas ner så att det flyter hyfsat i 30 fps.
Videon visas ju i HD i 60 fps
Utan tvekan en emulering från arbetsstation, därav allt scriptade.
Ser riktigt bra ut, de måste dock ha spelat på very easy för det där såg ju skrattretande förlåtande ut
Det är nog för att kunna göra ett vettigt demo. Om de setat och gömt sig hela tiden och/eller dött, hade det nog varit ännu mindre intressant.
Vid många liknande uppvisningar brukar man också köra med odödlighet.
Helt plötsligt vill jag ha ett nytt Republic Commando.
Ett av dom bästa Star Wars-spelen någonsin!
Ja precis! Känns som att det är lite bortglömt...
Längtar efter en uppföljare!
Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942
Två rebeller vs hundra stormstroopers plus Tie Fighters etc? Okay det är Star Wars men wtf, inte ens filmerna är på den nivån ? Jag hade hoppats på ett mera "realistiskt" Star Wars-lir.
Poängen med spelläget verkar ju vara överlevnad, eftersom de kallar det "Survival Mode".
Men alltså...
I bara denna videon hörde jag Wilhelm-skriket fyra gånger. Det är inte roligt.
Jag förstår att det är en tribute och att det kanske är en kul grej i en film eller så. Men fyra gånger i en video blir liksom för mycket, och då förstör det immersion istället. :/ Iallafall för mig.
Jag har för mig att först star wars filmen var först med att återanvända detta skrik och vore isf en förklaring till dess användning i spelet.
Håller med dock, det blir snabbt tjatigt.
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Ser riktigt bra ut, och verkar köras på en PS4, kan det verkligen stämma? Är inbiten ps4-gamer men känns som det ser FÖR bra ut...
Den grafiken och 60fps (som youtube-videon körs i) så tror jag inte det är PS4, men man kan ju hoppas. Men har inte sett nåt om de har sagt att det körs i 60fps på konsol så får väl anta det körs i 30fps där.