In game-premiär för Deus Ex: Mankind Divided
Vadå utan gameplay? Flera sekunder av denna gameplay trailern var ju gameplay.
De flaggade inte för att det skulle vara gameplay utan "in game", så jag har ändrat i texten.
De flaggade inte för att det skulle vara gameplay utan "in game", så jag har ändrat i texten.
Okej Var inte så seriös annars med det jag skrev
Hehe, jag menade det hela mest med glimten i ögat. Men jokes on me för jag hörde tydligen fel.
Eh... såg alldeles för adrenalin-pumpande all in your face-ut för min smak.
Jag uppfattar inte alls någon antydan till att ge samma gripande känsla som det gav att spela originalet. Ingen seriös dystopi, bara gamla vanliga tjafset med drönare och pang-pang och den där jävla third person-kamera vinkeln när man tar betäckning.
Okej Var inte så seriös annars med det jag skrev
Hehe, jag menade det hela mest med glimten i ögat. Men jokes on me för jag hörde tydligen fel.
Läste fel?
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Eh... såg alldeles för adrenalin-pumpande all in your face-ut för min smak.
Jag uppfattar inte alls någon antydan till att ge samma gripande känsla som det gav att spela originalet. Ingen seriös dystopi, bara gamla vanliga tjafset med drönare och pang-pang och den där jävla third person-kamera vinkeln när man tar betäckning.
Normalt att göra trailers som är OTT action baserade. Det är redan bekräftat att man kan ta sig igenom spelet utan att vara skyldig till folkmord.