Square Enix E3-konferens – flygande chocobos och explosioner i paradiset
Ingen källa är trovärdig om det är ett rykte
http://www.siliconera.com/2015/06/15/final-fantasy-vii-remake...
Ingen källa är trovärdig om det är ett rykte
http://www.siliconera.com/2015/06/15/final-fantasy-vii-remake...
Sant, men jag är alltid skeptisk till saker utan källa så jag valde att inte länka sidan, clickbait and whatnot.
En remake av FF7 är lite som Last Guardian, det kommer aldrig komma...
Enligt The Guardian så har dom hört från "väldigt trovärdiga källor" att det ska visas upp på E3, mycket möjligt att det bara handlar om att locka trafik dock.
Har inga planer på att skaffa en PS4 men jag köpte en gång en PS3a för att få spela spelet, they can suck a big one for all i care.
Åh nytt Hitman <3. Känns som jag är en av få som gillade Absolution nästan lika mycket som blood money. Aldrig förstått varför många anser att det var dåligt
Jag hade roligt fram till en 100%ig progression-blocker som gjorde att jag inte kunde spela vidare efter halva spelet (testade t.o.m. att börja om och crashade på exakt samma ställe). Körde versionen som kom gratis med XBL Gold och var tydligen inte ensam om problemet.
Åh nytt Hitman <3. Känns som jag är en av få som gillade Absolution nästan lika mycket som blood money. Aldrig förstått varför många anser att det var dåligt
Jag hade roligt fram till en 100%ig progression-blocker som gjorde att jag inte kunde spela vidare efter halva spelet (testade t.o.m. att börja om och crashade på exakt samma ställe). Körde versionen som kom gratis med XBL Gold och var tydligen inte ensam om problemet.
Hmm. Hade absolut inga såna problem med pc versionen. Visst, contracts delen har ibland buggat ur, men inte tillräckligt mycket för att det ska störa mig
Åh nytt Hitman &lt;3. Känns som jag är en av få som gillade Absolution nästan lika mycket som blood money. Aldrig förstått varför många anser att det var dåligt
Hmm. Hade absolut inga såna problem med pc versionen. Visst, contracts delen har ibland buggat ur, men inte tillräckligt mycket för att det ska störa mig
Verkade som det bara gällde versionen på XBL Gold. Störigt att de inte pallat patcha bara då jag gillade det.