Första fusken till GTA V redan ute - funkar i multiplayer
The Banhammer will strike!
Jag förstår inte var spelglädjen i det här ligger. Jag gissar att den här typen av personer finner en tjusning i att vara i vägen och göra andra människor irriterade.
När jag testade Just Cause 2 MP-modden hade i princip varenda server fri spawning av godtycklig utrustning. Alla for omkring i fullt kaos och det var faktiskt rätt tråkigt. Måste vara ännu tråkigare när man är ensam om att kunna härja runt och bara ha ihjäl alla - särskilt när man inte tar skada. Det är ju ingen utmaning spelmässigt, det enda som händer är just att man vet med sig att folk blir irriterade. Och det krävs väl en viss vridning på sin personlighet för att gå igång på sånt.
Alltså jag minns inte sist jag fuskade i ett spel. Måste varit typ 30 år sedan på C64... Förstår inte poängen med det.
sist jag fuskade var i skyrim, orkade inte springa runt och leta ingredienser till alchemy så jag kunde maxa den
Sitter o spelar Skyrim just nu, på PS3... Vet inte om man kan fuska där
1# FZ Troll
folk kommer alltid testa spelens säkerhet, anti fusk system, för att få dom att förstå att de behövs ett bättre system..
Eller helt enkelt för att äga alla andra.
Fast du äger ju ingen. Du är så jävla kass att du behöver fusk.
I drank what?
folk kommer alltid testa spelens säkerhet, anti fusk system, för att få dom att förstå att de behövs ett bättre system..
Äga? Du menar väl helt enkelt för att vara ett patetiskt rövhål.
MPMG - MultiPlatform MasterGamer
Det är inte fuskaren det är fel på utan spelet och Rockstar som gjort det möjligt genom att inte ha lagt in motmedel.
Att säga att folk inte borde fuska för att det är dåligt är som att säga att det inte borde regna för att man blir blöt. Det är inte regnet det är fel på utan att man inte har regnkläder.
Äga? Du menar väl helt enkelt för att vara ett patetiskt rövhål.
Något i den stilen ja
Jag spelar mest i closed friend session, var online ett tag och folk bus ringde på min lägenhet hela tiden.
Det här Trainer är ju anledning till att jag ville ha GTA V till PC. Att få vara odödlig, spawna, ej få poliser efter sig, spawna som personer osv. Det gjorde GTA IV till ett av de roligaste underhållnings spel jag har spelat.
problemet är inte just trainern i sig, det är att det finns idioter som använder fusk online för sin egen nöjes skull och förstör för andra genom att inte följa spelets regler.
Det är inte fuskaren det är fel på utan spelet och Rockstar som gjort det möjligt genom att inte ha lagt in motmedel.
Att säga att folk inte borde fuska för att det är dåligt är som att säga att det inte borde regna för att man blir blöt. Det är inte regnet det är fel på utan att man inte har regnkläder.
Antar att du är en av dom som fuskar då eftersom du tar fuskare i försvar. Att jämföra med att det regnar är bara dumt.
Varför är inte fusk tillåtna i spelturneringar då? det är ju trots allt inte spelarnas fel om fusk används.
Inte heller idrottsmäns/kvinnors fel att dom dopar sig och får en fördel mot alla andra.
Och om man ska fortsätta ännu mer på ditt spår så är det ju inte en mördares fel heller att han mördat folk, det är ju samhällets/polisens fel som inte låst in honom redan när denna person var ett barn... eller kanske även mördarens morsas fel som inte använde skydd när hon idkade älskog.
MPMG - MultiPlatform MasterGamer
Det här Trainer är ju anledning till att jag ville ha GTA V till PC. Att få vara odödlig, spawna, ej få poliser efter sig, spawna som personer osv. Det gjorde GTA IV till ett av de roligaste underhållnings spel jag har spelat.
problemet är inte just trainern i sig, det är att det finns idioter som använder fusk online för sin egen nöjes skull och förstör för andra genom att inte följa spelets regler.
Ja, för Rockstar var smarta och blockerade möjlighet till de som använder sig av trainer att få komma in in online. Istället tycker jag att en Close friend session MODS borde finnas.
Detta var nog bland det dummaste jag läst på länge
Detta är varför man måste ha privte hosted servers så man kan ha riktiga admins som kan bana folk