Dead Island 2
FZ har tagit en avkopplande solsemester i Kalifornien. Synd bara att ett par miljoner zombier hade samma idé.
#techland, #dying-light, #dead-island, #spec-ops-the-line, #yager-development, #dead-island-2
Nu märks det att en ny generation är på gång. Jag fastnade inte för det första spelet men kanske har de gjort detta bättre? Ser onekligen bra ut och känslan verkar finnas där men det vet jag inte säkert fören jag testat. Hoppas det kommer ut ett demo även om det är skralt med såna nu för tiden.
Vill verkligen inte klaga på en artikel men det här stycket kan max ha tagit 15min att slänga ihop. Efter att ha spelat med 3 utvecklare och sett en presentation så borde du ha mer information ?
Frågan är väl hur mycket han faktiskt fått avslöja i detta stadiet.
Jag ville så gärna gilla 1:an och Riptide men... ...det är så svårt. Enformigheten smyger sig snabbt på...
Ett bra mått brukar vara om COOP håller och det är tveksamt om så är fallet. Det som ska vara en ny dimension av samarbete var mest "enformigt ihop" istället.
Jag hoppas på detta men tvivlar på att man lyckats!
...sen är det som redan påtalat rätt brutalt frustrerande att ens stålkofot går sönder av att svinga den mot zombies!
나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야
Blir ett givet köp, gillade verkligen de tidigare spelen. Däremot blir jag lite "orolig" när jag läste att man ska kunna slå ihjäl varandra också.
Om det inte är i arenaform utan under storyläget så känns det som att det bara öppnar upp för att sabba.
The Emperor protects.