Intresse om en FZ Destiny grupp?
Funderade på att skapa en grupp för FZ folk i Destiny. Jag är ingen hardcore tävlingsmänniska men vore roligt att ibland kunna hitta svenskar att lira med då och då. Svenska just för snabb taktiksnack då min hjärna inte alltid är tillräckligt snabb i stridens hetta på att översätta
Finns det intresse för en sådan grupp där man kan lira lite Strikes och senare Raids ibland utan att känna att man har några måsten? Är inte intresserade av folk som är dåliga förlorare/vinnare utan folk med gott lynne och uppmuntrande laganda.
Har redaktionen någon grupp eller är intresserade av att lira då och då mellan recensionerna?
Plattform är playstation 4 för mig.
MvH
Daniel Gustafsson
EDIT: Nu är en grupp skapad!
"Fellowship Of FZ"
http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/297023
Låter kul, I'm in! Har skickat en request. Tror mitt namn blev Frost (och på PSN heter jag Caleb_Kebab...)
Låter kul, I'm in! Har skickat en request. Tror mitt namn blev Frost (och på PSN heter jag Caleb_Kebab...)
Jag skickar upp dig som admin så du kan va med och peta in folk när jag själv inte har tid.
Gott, jag ska försöka komma ihåg att kika in nån gång ibland.
Hej skulle gärna vilja ha en invite. Spelar på ps4'an och mitt psn är Manshai.. Har spelat destiny sen det har släppts xD. Har headset också om folk vill köra mer teamwork för strikes/whatever:)
Kör som titan/defender och är uppe i rank 21. Jag och en kompis spelar mycket ihop men hade varit nice å hittat mer folk å spela med.
Edit: Skickat en request på Bungie.net:)
Med risk för att skämma ut sig. Var ser man en invite? En vanlig friend request på psn eller hur funkar det?
Är också titan på lv 12.
En invite poppar antingen upp när du spelar på vänster sida av din TV-skärm, eller så måste du klicka på PS-ikonen och gå ur spelet tillfälligt och leta upp meddelandefältet där nya meddelanden finns.
Om du vill gå med ett fireteam, hittar du det i "Options", klicka bakåt så du kommer till "rooster" och välj vems fireteam du vill ansluta dig till. Du kan även bjuda in andra till ditt eget fireteam där.