Polygon: "förboka inte Battlefield Hardline"
jag är pacifist, men dom som förhandsbokar spel förtjänar en fet smäll
"Jag är kung på internet, alla som inte tycker som jag är dumma i huvudet"
Vart skrev han att folk som förbokar är dumma i huvudet?
Men hur som helst så är man fan inte smart för den delen.
Fan heller att jag förbokar ett spel till. Blivit bränd av Colonial marines, Watch dogs och Brokenfield 4. Never again.
Förbokade du Colonial Marines? =D
haha ja jag skäms över det! Jag lärde mig en rejäl läxa kan man säga
Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz
Fan heller att jag förbokar ett spel till. Blivit bränd av Colonial marines, Watch dogs och Brokenfield 4. Never again.
Förbokade du Colonial Marines? =D
haha ja jag skäms över det! Jag lärde mig en rejäl läxa kan man säga
hehe , ja det förstår jag .
Förbokade själv BF4, trodde att EA/Dice lärt sig en läxa sedan BF3 (som jag också förbokade ), men jag hade fel
Varför förbokar folk över huvud taget egentligen? Det är ju inte så att du kommer stå där och inte få ett spel förrens två månader efter släpp bara för att du inte förhandsbokade!
Har aldrig förhandsbokat, och kommer aldrig göra det, köper inte grisen i säcken, SÄRSKILT när det kommer till spelbranchen som jag måste säga är ofantligt duktiga på att börja sälja undermåliga produkter
- Jag förbokar för att få extraprylar.
"Limited edition" med extra allt.
Samma här, men jag gör det på ställen där jag inte behöver plocka ut spelet ifall det inte är bra.
Att betala innan spelet är släppt är ganska korkat...
Blir inget, sista rövomgången EA gav mig var BF4. Enda spelet jag kommer att köpa i blindo är star wars battlefront, oavsett buggar och problem. Sån hunger efter star wars.
Och du kommer troligen få en lika hård rövomgång från EA/DICE igen. Hur mycket du tror att du kommer tycka om spelet så kommer det suga medioker balle o göra lika ont
Idono. That's me!
Förbokar aldrig spel längre, finns ingen mening med det.
jag är pacifist, men dom som förhandsbokar spel förtjänar en fet smäll
"Jag är kung på internet, alla som inte tycker som jag är dumma i huvudet"
Mjo, men de som förbokar förstör inte bara för sig själva utan också för alla andra.
I came here to ruin your day. God sent me.
Bara gnäll som gäller här nu förtiden ?
Var glada att det finns dom som gör spel alla spel kan inte falla alla i smaken så enkelt är det.
Sen om "du" inte vill förboka skit i det då. vem bryr sig ?
För mycket negativ jidder är det
Vadå "var glada"? Det är business. Cynisk business dessutom. Du är inte skyldig dem ett enda dugg men däremot är det upp till dem att bevisa varför vi skall lägga våra surt förvärvade och skattade slantar på deras halvfärdiga produkter.
I came here to ruin your day. God sent me.
Var glada att det finns dom som gör spel alla spel kan inte falla alla i smaken så enkelt är det.
Vadå "var glada"? Det är business. Cynisk business dessutom. Du är inte skyldig dem ett enda dugg men däremot är det upp till dem att bevisa varför vi skall lägga våra surt förvärvade och skattade slantar på deras halvfärdiga produkter.
Sant vad du skriver med. men är fortfarande bara en jävligt gnällig attityd här nu för tiden.
Sant alla spel faller inte en i smaken. Men i detta fallet är Battlefield ett spel som försöker tilltala alla. Och vi ser hur väl det går för dom nu i efterhand när BF3 och sedan BF4 har successivt blivit sämre kvalitetsmässigt i jämförelse med sina tidigare spel. Det är ju bara en moshpit med gimmicks, buggar, dålig nätkod och balanserings problem.
Idono. That's me!
Sant vad du skriver med. men är fortfarande bara en jävligt gnällig attityd här nu för tiden.
Man kan ju undra varför folk blivit "gnälliga"....
Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz
Man kan ju undra varför folk blivit "gnälliga"....
Ingen rök utan eld.
"People don't plan to fail, they just fail to plan"