Högljudd teaser för Battlefield 4: Naval Strike
As a pirate this was my last game.
Ahoy Boys! (Met my team)
Avast! Pull Me Mast! (Avast had trouble)
Touch my loot, feel my boot. (Some jerk stole my helicopter)
Touch me parrot, me bite your carrot. (A warning to any Helo stealers)
Prepare to be boarded! (Boarding enemy carrier
Shut Ye Pie Hole, I'm Diving in Ye Bung Hole (bullseye)
Shiver me timbers! Me wooden leg has termites.
(Walking away with a wounded leg with an exploding carrier as a background)
Happy Pirating
Köper "Premium" om ett år när det kostar 99:- Det verkar vettigt.
Det är ju typ mer blackscreen i klippet än gameplay
Teaser
Teaser
Riktig jävla skitlåt
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Teaser
Riktig jävla skitlåt
Skit bra låt menar du?! Bra låt, kass video
If the left one isn´t right, right is the only one left, right?
Finns fortfarande en massa problem som enligt mig är oacceptabelt i ett fps. Man dör runt hörn och bakom skydd, hit detection är weird, "could not join server" felmeddelande, reload animationer som inte visas, rubberbanding mm. Dessa problem borde vara prio 1 i ett fps spel, ett fps spel ska handla om skill, inte netcode eller chansningar. Skamligt av DICE/EA att inte fokusera på dessa självklara saker före dom släpper en massa DLC
"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."
Finns fortfarande en massa problem som enligt mig är oacceptabelt i ett fps. Man dör runt hörn och bakom skydd, hit detection är weird, "could not join server" felmeddelande, reload animationer som inte visas, rubberbanding mm. Dessa problem borde vara prio 1 i ett fps spel, ett fps spel ska handla om skill, inte netcode eller chansningar. Skamligt av DICE/EA att inte fokusera på dessa självklara saker före dom släpper en massa DLC
Precis. Och folk säger att spelet fungerar som det ska..
Äntligen får man använda kraftuttryck som: Bomber och granater! Era sötvattenspirater! Och, Vid alla usla söndagsseglare!
http://youtu.be/nI4bskYu6Rs?t=37s
Tänkte precis samma sak