"EA borde bevara Warhammer Online"
Warhammer Online hade man skoj med när det släpptes. Vi var ett gäng som körde det ganska friskt. PvPn var framförallt riktigt skoj. Synd bara att det saknade "det där" för att hålla fast en.
Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche
Höll på att ge upp wow framför detta spel. det var riktigt jäkla kul !!! men tyvärr tyckte andra inte det. och var är ett mmo utan sina vänner :'(
För mig är det paradiset, pallar inte ens lira med min polare i spel. Åtminstone inte i mmos, då söker jag hellre upp några i spelet att lira med för då slipper jag polarnas tjat att jag bara lirar annat.
Ett riktigt bra MMO som ett gäng enfaldiga utvecklare lyckades flumma bort totalt... RIP in pieces.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Ballaste PVP-orienterade spelet jag kört till dags dato. Spenderat otaliga timmar i massiva strider med allmänt skönt röj. Dock ett klassiskt fall av bortkastad potential då det kunde ha blivit så mycket mer med rätt personer bakom spakarna. Verkligt synd att det förpassats till MMO-himlen.
Ett riktigt bra MMO som ett gäng enfaldiga utvecklare lyckades flumma bort totalt... RIP in pieces.
Rest In Peace in pieces?
Ballaste PVP-orienterade spelet jag kört till dags dato. Spenderat otaliga timmar i massiva strider med allmänt skönt röj. Dock ett klassiskt fall av bortkastad potential då det kunde ha blivit så mycket mer med rätt personer bakom spakarna. Verkligt synd att det förpassats till MMO-himlen.
Du borde testa Dark Age of Camelot. över 10 år gammalt och fortfarande det bästa MMOet i drift. Om du gillade RvR i WAR kommer du älska den i DAoC där den är 10 ggr bättre.
I drank what?
Rest In Peace in pieces?
RIP in pieces, ja.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.