South Park: The Stick of Truth försenas till nästa år
Happ...
Du kan trösta dig med säsong 17 på www.southparkstudios.se tills vidare.
Happ...
Jag visste inte ens om det där. TACK! <3
I am the black wizards.
Jag fattar inte riktigt " Som plåster på såren har vi fått en lång trailer för spelet. ". Jag menar, gör inte trailern att man vill ha spelet ännu mer och det leder till att väntan blir ännu värre?
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Happ...
Hey man, no problem!
Jäkligt synd att det försenas, jag har sett fram emot att få spela Stick of Truth på julen och mellandagarna :/ :/ :/...får vänta till min födelsedag i mars istället då
Happ...
Är den bra då? Säsong 16 var värdelös, skrattade två gånger under hela säsongen..varför dom inte använder sig av Stick of Truth humorn i tv-serien är ett mysterium :/
Game long and prosper
Jäkligt synd att det försenas, jag har sett fram emot att få spela Stick of Truth på julen och mellandagarna :/ :/ :/...får vänta till min födelsedag i mars istället då
Happ...
Är den bra då? Säsong 16 var värdelös, skrattade två gånger under hela säsongen..varför dom inte använder sig av Stick of Truth humorn i tv-serien är ett mysterium :/
Alla säsonger har sina high and lows, men 17 har börjat okej. Tredje avsnittet är roligt tycker jag, de andra är okej. Inte lika barnsligt eller utflippat längre, men fortfarande South Park.
Happ...
Den där hemsidan är awesome, fann den då jag gick gymnasiet och har sedan dess alltid kikat på hemsidan då jag vill se lite brutal humor
Jag måste säga att gameplay ser skitkul ut! Jag hade aldrig förväntat mig att det skulle vara någon typ av turbaserad strid.
De olika vapnen verkar helt sjuka
Happ...
Alla säsonger har sina high and lows, men 17 har börjat okej. Tredje avsnittet är roligt tycker jag, de andra är okej. Inte lika barnsligt eller utflippat längre, men fortfarande South Park.
Avsnitt 3 <3
Bah, jag som såg fram emot jul-ledighet och South Park. Nåväl den som väntar på något gott...
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."