Ny trailer för Zelda: A Link Between Worlds
Efter åtskilliga videos så kan jag inte smälta vad som verkar vara den stora nyheten i spelet - bli platt och smetas ut på väggarna. Det kvittar hur jag än vrider och vänder på konceptet, det passar verkligen inte in alls.
Jag håller verkligen med. Det är något som inte känns bra med det där eftersom det skall vara en uppföljare, stilen passar bättre i andra Zelda, det hade passat bättre i t ex Minish Cap.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Precis - och det ser ju helskumt ut! Verkar som nämnt vara en väldigt välanvänd förmåga i spelet också. Var- och vartannat hinder i alla trailers löses vanligtvis med pannkakseffekten.
Lite det som är tråkigt att de visar med ju.
Alla som spelar kommer ju säkert komma ihåg delarna från de trailers som de visat på sistone och på det viset lösa pusslet när de väl är vid den och den platsen.
Everybody needs help.
Efter åtskilliga videos så kan jag inte smälta vad som verkar vara den stora nyheten i spelet - bli platt och smetas ut på väggarna. Det kvittar hur jag än vrider och vänder på konceptet, det passar verkligen inte in alls.
Får även känslan att det kommer sega ner på tempot & förlora inlevelsen en bit.
Är sugen att skaffa en 3DS XL för fire emblem: awakening, pokemon x y och zelda. Är det värt det och finns det andra bra spel?
har själv inte en 3ds än, men funderar på att skaffa det enbart för animal crossing: new leaf
Det är ett förbannat mysigt och chill spel
Är sugen att skaffa en 3DS XL för fire emblem: awakening, pokemon x y och zelda. Är det värt det och finns det andra bra spel?
Ja det finns massor av bra spel. Sen kan du spela alla DS spel också. Finns massa godbitar där som man kan köpa billigt på tex ebay eller få tag i på "annat sätt"
Hoppas att den bundlingen kommer hit och är billig
Den finns att beställa. 2395
tack
Fjantigt att man bara får en nedladdningskod och inte spelet på "disk" som man fick med ocarina of time 3d
What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.