Säljer/Byter en Hearthstone beta key :)
Detta kommer endast att få din nyckel / ditt konto bannat. Men GL ^^,
Olagligt, ja. Men blizzard var dum nog att släppa nycklar. Istället för att spelet läggs till på dit konto direkt.
Blizzard har ingen koll om vem som "äger" nyckeln. Dom skickar bara ut dom med jämna mellanrum
Olagligt, ja. Men blizzard var dum nog att släppa nycklar. Istället för att spelet läggs till på dit konto direkt.
Blizzard har ingen koll om vem som "äger" nyckeln. Dom skickar bara ut dom med jämna mellanrum
Problemet är dock att Blizzard faktiskt HAR koll på vart nyckeln skickas. Jag har ett antal kompisar som var dumma nog att köpa sina nycklar som nu har bannade konton, även en som sålde nycklar som fick samma problem + att nyckeln blev avstängd.
Problemet är dock att Blizzard faktiskt HAR koll på vart nyckeln skickas. Jag har ett antal kompisar som var dumma nog att köpa sina nycklar som nu har bannade konton, även en som sålde nycklar som fick samma problem + att nyckeln blev avstängd.
fast det är helt omöjligt. Då blizzard har gett kanske 20k+ keys till olika streamers/youtubare/hemsidor.
Vem som får dessa keys är ju helt utom blizzards händer. Så dom kan ju inte ha koll på vem som "äger" en nyckel. Själv sålt 3-4 keys utan klagomål.
Dina kompisar har rent av otur , eller så borde jag spela på lotto
Inte nog med att det är olagligt, men att sälja nycklar på detta vis är i mitt tycke rena scum- och douchebagfasoner.
Att välja detta alternativ istället för att bara ge bort en extranyckel för att göra någon annan lite glad, är tämligen patetiskt och för mig helt ofattbart.
SE
Jag fick också en nyckel av Blizzard, har spelat lite grann. Inte riktigt min grej, det såg kul ut när andra spelade det men jag har inte riktigt tid för det... Hade inte en tanke på att sälja nyckeln då jag tycker det är fel.
Just nu sitter jag och äter brownies och dricker julmust, nämen.. där har ni en bit av mitt liv!
Ha en fortsatt trevlig helg!