Ödmjukhet på FZ-toppen?
Tittade just in på FZ och såg att grabbarna står med en stor "#2" intill sig. Tänkte genast att de nu hade rankats som nummer två bland spelsidor och var så nöjda med det att de belyste det. Vilket var udda. Sen fattade jag att det var avsnitt två. Tror fortfarande att jag skulle valt att kalla det avsnitt 2.
Spelar GTA5 nu äntligen. Har dock lite prob med att få uppdrag, åker mest omkring och kör diverse bilar. Innan spelade jag Beyond och är lite förvånad över att det förmodligen är 80% film och 20% spel. Rätt besviken på att jag inte fick spela mer.
Och mest besviken är jag på mig själv. Att jag inte kan uppgradera min dator utan hjälp. Och att just när det gäller att meka med en dator är det inget man vill fråga om, för det är som att be någon komma hem och flytta eller måla. Nåja, min processor och nya moderkort ser snyggt ut där det ligger och väntar på någon kompetent person.
Och nu ska jag återgå till Los Santos och hoppas jag får en massa elände att göra.
Humor. Inredningsproffs har jag gratis som erbjuder mig att byta ut min soffgrupp gratis - den är tydligen inte i tiden. Men ingen som grejar datorer. Försökte muta en kompis idag, som förklarade att han inte orkar. Han är numera flyttad till bekant som jag inte hjälper flytta när det kommer dit...
Har en kompis farsa som är otroligt duktig som jag kan få hjälp av, mycket trelvigt.
Jag har byggt burkar åt både släkt och kompisar.
De senaste åren har jag oftast agerat tekniskt kunnig och delgett mig kundkorgar från olika webbutiker där de sedan köpt och byggt själva.
Numera är det svårt att misslyckas med ett bygge om man gör det själv , förr i tiden kunde man ju sätta både jumprar och strömkontakter felaktigt och grilla grejerna på nolltid.
Humor.
hehe, jaja man kan vara olyckligt antistatisk, err, antistatistisk .
men som sagt det finns gott om folk som Harakiri ovan, gå in och gnäll (artigt) på nått datorforum så får du säkert hjälp ganska snart för bara en pizza, eller lägre. särskillt om man bor på nått folkrikare håll.