Succé för supporterprogrammet!
Gör som över tvåhundra andra - få sex nummer av PC Gamer, FZ-musmatta från Qpad för en spottstyver genom vårt supporterprogram.
Detta var strålande! Njuter ju av sajten varje dag!!!
Hur anmäler man att få musmattan signerad??
http://www.fz.se/forum/supporterlounge/vill-du-fa-din-musmatt...
"Dessutom ger vi alla som skriver upp sig för ett år sex nummer av PC Gamer och en FZ-musmatta från Qpad - bara det värt långt över de 300 kronor det kostar"
menar ni att ni går back per prenumerant? I sådana fall kan ni få väldiga problem med finansieringen :-/
On Topic: jag ska använda helgen till att överväga om jag vill bli prenumerant. Är inte så intresserad av de "bonusar" ni erbjuder men har alltid tyckt att både FZ och PC Gamer erbjuder kvalitetsjournalistik. Hade nog hellre sett att ni satsade på fler krönikor och dylikt istället (vi som vart med länge minns med förtjusning Bennets gamla alster i PC Gamer innan millenieskiftet).
"Dessutom ger vi alla som skriver upp sig för ett år sex nummer av PC Gamer och en FZ-musmatta från Qpad - bara det värt långt över de 300 kronor det kostar"
menar ni att ni går back per prenumerant? I sådana fall kan ni få väldiga problem med finansieringen :-/
On Topic: jag ska använda helgen till att överväga om jag vill bli prenumerant. Är inte så intresserad av de "bonusar" ni erbjuder men har alltid tyckt att både FZ och PC Gamer erbjuder kvalitetsjournalistik. Hade nog hellre sett att ni satsade på fler krönikor och dylikt istället (vi som vart med länge minns med förtjusning Bennets gamla alster i PC Gamer innan millenieskiftet).
Du behöver inte oroa dig, jag tror inte dom betalar lösnummerpriset direkt, sen är det samma människor som äger FZ o PCGamer, så några musmattor kan dom säkert skaka fram utan att gå i konken. Troligen betalar mer än 300 pers för detta, och reklamen finns ju kvar för alla noobs. Har jag fel så får vi iaf en signerad matta som kanske bli värd lite mer om allt går åt helvete.
Bump.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/