Rykte: Listan på alla spel som visas på Microsofts E3-show
Halo 5, Mirror's Edge 2, Beyond Good & Evil 2, Banjo-Kazooie 4, Fable 4 och många, många fler – är detta alla titlar som visas på Microsofts E3-konferens?
#microsoft, #mirrors-edge-2, #beyond-good-evil-2, #halo-5, #fable-4, #killer-instinct, #capcom
League of legends? haha wtf. Stor chans där..
Finns väl inget som säger att man inte skulle kunna lira MOBA på konsol?
Stämmer den här listan och PS4 inte har något annat än samma slöa Killzone, Uncharted 7, Little Big Planet och gratis "live" så lutar det återigen mot xboxen.
Dead rising 3, The Witcher 3, Mirros Edge 2 och ett bra brothers in arms är vad jag vill ha!
Varför inte? Kontrollen har ju definitivt tillräckligt med knappar och det finns redan Moba:s på konsol. Om listan stämmer blir det ändå en del bra spel, inget banbrytande men onekligen tillräckligt för att skapa ett intresse för Xbox One.
Day Z och Destiny är de enda bägge spelen som kan hypea av mig mina kalsonger just nu tyvärr. Men som alla andra tänker jag ändå bänka mig framför streamen inför E3 med världens största samling av chips och folköl. Och såhär med facit i hand kan ju Halo 5 bara bli bättre än föregångaren. Go Master Chief!
In a world gone mad only a lunatic is truly insane
Mirror's edge 2, skoj!
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Patriots kommer bli ytterligare spiken i kistan för oss som gillar swat4 och ravenshield. Om de inte gjort om det helt sedan vi såg det senast då... men det är kanske inte så troligt, dock var det ett tag sedan det visades, så feedbacken då kanske inte var helt bra.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Gör dom Crackdown 3 på rätt sätt så kan det vara intressant (dvs som ettan, tvåan var inge bra.)
Annars var det mest sånt som kommer till PC också som var av intresse.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
Vågar man sig på att hoppas att eftersom Witcher 3 och nya Watain-plattan har det gemensamma namnet "The Wild Hunt" så kommer soundtracket även vara gemensamt? Ja? JAAH!
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.
Sorgligt att se hur många spel som är giriga uppföljare, säkert finns de också på PS4. När man tar fram en ny generation tycker jag att man helst ska se till att så många nya IP:n eller exklusiva spel som möjligt finns. Undrar hur de fortfarande orkar att mjölka Halo, men Microsoft har ju aldrig varit så bra på att ta fram nya saker...
Finns väl inget som säger att man inte skulle kunna lira MOBA på konsol?
Stämmer den här listan och PS4 inte har något annat än samma slöa Killzone, Uncharted 7, Little Big Planet och gratis "live" så lutar det återigen mot xboxen.
Dead rising 3, The Witcher 3, Mirros Edge 2 och ett bra brothers in arms är vad jag vill ha!
Är gratis "live" något dåligt?