Bethesdas mystiska spel – ett nytt Wolfenstein?
Under gårdagen twittrade Bethesda en mystisk bild. Nu delas den i tre. Är detta nya Wolfenstein?
#nyhetstips, #bethesda, #doom-4-2
cooking mama om man tänker på era beskrivningar?
Jaaaaaa!
Åh, fallout 4, trevligt!
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Men... Kan minnas att de jobbade på två stora spel, den ena var ju Skyrim och den andra... detta? Så jobbar ingen spelstudio med Fallout?
Obsidian Entertainment jobbar ju redan med Wasteland 2...
Det är Wolfenstein: The New Order
http://www.gamespot.com/wolfenstein-the-new-order/videos/wolf...
Utspelar sej i på 60-talet.
Vet inte riktigt vad jag ska tycka :/ Dom har verkligen twistat om storyn nu när tyskarna vinner kriget (i äldre lore så gör slutar kriget som det gjorde på riktigt).
Och mechs år 1960...tja, jag vet att poängen är att nassarna har obegränsat med resurser om dom tagit över världen, men jag tvivlar på att dom kan bygga något så advancerat på den tiden.
Nåja, det gäller väl att inte ta det för seriöst och njuta av spelets twistade värld, ser fram emot det trots allt, hoppas nu att det kan mäta sig med RTCW
Game long and prosper