The Walking Dead: Survival Instinct – bakom kulisserna
Låt de tossiga bröderna tala ut om sin inblandning i det kommande actionliret från Activision.
#the-walking-dead-survival-instinct
Utdaterad grafik redan under utvecklingsfasen, gammalmodig gameplay..jepp nog är det ett Activision spel minsann.
Men självklart valde dom bröderna Dixon >.< Jag är ett stort fan till Michael Rooker och Reebus tycker jag är jäkligt badass han med...självklart kommer jag spela det här bara för det...damnit!
Game long and prosper
Trots att jag vet att de får betalt och publictet, så tycker jag alltid så himla "synd" om skådespelarna i såna här situationer - när de själva tvingas försöka sälja in ett spel de inte vet det första om.
De måste liksom med lite flackande blick försöka ha så många komplimanger som möjligt instoppade i sin genomgång av vad spelet ska innehålla, trots att de uppenbarligen och veterligen på sin höjd bara lovats en massa luft av scumbagsen till utvecklare.
Och detta för att det är deras likeness som används i spelen? Kom igen nu... Poor bastards, they knoweth not what they do.
Jag menar, ingen av de här killarna - bra skådespelare som de är - kan gissningsvis hitta kontrollpanelen i Windows.
Trots att jag vet att de får betalt och publictet, så tycker jag alltid så himla "synd" om skådespelarna i såna här situationer - när de själva tvingas försöka sälja in ett spel de inte vet det första om.
De måste liksom med lite flackande blick försöka ha så många komplimanger som möjligt instoppade i sin genomgång av vad spelet ska innehålla, trots att de uppenbarligen och veterligen på sin höjd bara lovats en massa luft av scumbagsen till utvecklare.
Och detta för att det är deras likeness som används i spelen? Kom igen nu... Poor bastards, they knoweth not what they do.
Jag menar, ingen av de här killarna - bra skådespelare som de är - kan gissningsvis hitta kontrollpanelen i Windows.
What if I told you... that Norman Reedus was painter, photographer, sculptor, and video artist.
Mother of God, GTA V is soon here!
Ursäkta men jag börjar undra nu, här skriver ni "I The Walking Dead: Survival Instinct tar du dig an rollen som någon av bröderna Dixon", tror att jag har sett det i flera artiklar här för den delen.
Iaf, på wikipedia så står det istället "The player assumes the role of Daryl Dixon, who can either fight the walkers or stealthily sneak past them"
Så, vilka har fel, ni eller wikipedia? xD