GTA 5 släpps i vår
Ryktet kring Los Santos-äventyret har nu förvandlats till sanning. Xbox 360- och Playstation 3-släpp till våren, men vad händer med pc-utgåvan?
#grand-theft-auto-5-2, #take-two
Sanslöst att släppa det till nuvarande generation. Feghet från Rockstar? Deras kreativa vision måste ju allvarligt stympas av dagens konsoler och deras begränsade kraft. Gta IV flöt långt ifrån smidigt på konsolerna, hur ska de lyckas kräma ut innehåll värt en efterlängtad uppföljare?
Samma grafik? Byggnader som inte går att gå in på? Hela spelet totalscriptat igen?
Hade hellre väntat ett år längre och sett ett GTA utan att Rockstar ska behöva bli kvävda av dagens dåliga hårdvara.
Jahapp, där började det första spaden åka ner i jorden.
De gräver verkligen sin egna grav till PC. Att inte släppa spelet samtidigt om alla 3 plattformar är ju verkligen dårskap.
Hej hej pirater hej!
Vi får väl se om de slutar gräva , håll ögonen öppna för PC pris, release och hur bra kvalité porten är.
De hävdar att de lärde sin läxa med GTA IV, men vi får se.
Inga detaljer om PC-släpp gör mig ledsen.
Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto V takes place in a re-imagined, present-day Southern California in the largest and most thriving game-world we have ever created set in the sprawling city of Los Santos and for miles beyond – from the tops of the mountains to the depths of the ocean.
U-BÅT CONFIRMED!!!
PC gamer 'til I die.
Men vafan R* varför ska ni plåga oss PC spelare?! Jag hoppas verkligen ni ändrar er snart och gör en PC release samtidigt eller iallafall 1-2 månader efter konsolerna. Dags att plåga mina tankar nu att INTE gå till affären och köpa en konsol slänger inte ut över tusen spänn Xbox 360/PS3 samt ytterliggare 500-800kr för spelet!
Kom igen nu R*! Svik inte oss släpp det samtidigt GTA ska spelas med tangentbord och mus o såg vilket helvete det var att lira San Andreas på konsol.
Blir väl PC release runt 6 månader efter konsolsläppet i vanlig ordning
Mja säkert men vafan gör som MP3 istället en vecka efter eller iallafall 1-2 månader. Kul att sätta sig ner och spela GTA V efter ca 6 månader till 1 år efter alla andra har spelat spelet. Man får nästan hålla sig borta från alla sidor som har med spel att göra för det lär spammas där med massa spoiler bilder etc.
Vad Rockstar sa om PC-version
Hey guys, glad to see so much enthusiasm about the release announcement. For those asking about the PC platform, we're currently focused on the Xbox 360 and PS3 versions of the game and don't have any details to share about a PC version at this time. Anyone that continues to spam the comments section will have their commenting privileges suspended.
Blir helt fantastiskt - suck!
Hahahaha, hoho, hahah, ho. Känns inte fräscht alls. Känns som att betala 500 kr för ett 8 år gammalt spel. Jo, jag kan nog inte låta bli att köpa skiten ändå.
http://www.rockstargames.com/newswire/article/45951/grand-the...
PC-versionen kommer 2014/15 eller inte alls? GTA 4 på PC blev väll en flopp i USA?
Det var detta...