Hylla eller dissa Halo 4:s live action-film
Introt intresserade mig... Sedan började folk spy hejvilt och satte på sig laser-tag utrustning, vad som följde fick mig att stänga av.
Jaja, kul att några/många lär gilla det i alla fall.
Vad bra att du stänger av innan du förstår vad som faktiskt händer >.>
Introt intresserade mig... Sedan började folk spy hejvilt och satte på sig laser-tag utrustning, vad som följde fick mig att stänga av.
Jaja, kul att några/många lär gilla det i alla fall.
Vad bra att du stänger av innan du förstår vad som faktiskt händer >.>
Finns mycket jag kan göra på en dag, om något ger ett dåligt intryck går jag vidare. Jag kollade förvisso snabbt igenom vadd som följde genom att hoppa fram en bit här och där, passade inte mig helt enkelt.
Spelar själv inte Halo men är tveksam till att lägga pengar på LA-filmer som denna. Visst om de bidrar till helhetsupplevelsen så ok men är det bara reklam så sänk spelpriset istället.
Det är en YouTube serie som är helt gratis.
Och hur tror du den finansieras? Eller va den gratis att göra? Klart pengarna kommer komma från spelet sen..
Väldigt ambitiöst är vad jag kan säga. Jag har aldrig spelat Halo och jag äger ingen Xbox, men jag ska nog titta på detta ändå.
Spelen är väldigt annorlunda, men på ett bra sätt. Börja gärna med "Combat Evolved", särskilt nu när de piffade till det ordentligt till Xboxen för ett tag sedan.