Medlem
Xcom demo !!

Nya Xcom finns äntligen som demo på Steam !!! laddar hem nu !!

Medlem
Medlem

Ett sketet mission, så jävla surt!!!! Tur det bara är ca 3veckor kvar tills det fullständiga spelet släpps.

Så jävla efterlängtat!

Medlem
Skrivet av Kasak:

Ett sketet mission, så jävla surt!!!! Tur det bara är ca 3veckor kvar tills det fullständiga spelet släpps.

Så jävla efterlängtat!

Du borde uppskatta att det finns demo i dag.

signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Kasak:

Så jävla efterlängtat!

Du borde uppskatta att det finns demo i dag.

Tror inte att han var missnöjd med det faktum att det finns ett demo, jag tolkar det som tvärtom. Snarare att han tyckte att demot var så pass bra att han blev besviken när det bara innehöll en bana, givetvis vill man fortsätta spela om man tyckte om det.

Testpilot

Fett taggad , blir o sticka hem tidigt från jobbet idag och köra demot!

Medlem

Schysst demo. Dock lider spelet, för mig och många fler, av någon sorts muslagg. Spelet flyter på bra medan musen laggar till. Tråkigt.

Dock förbeställt spelet då det känns alldeles brilljant.

signatur

Have a good time!

Medlem

Har aldrig spelat XCOM men detta var helt otroligt bra tyckte jag..ser fram mot att spela det, tyvärr har jag inte råd att köpa det på release :/

Medlem

Wow just wow.

Köpt spelet och kommer spela det.
Men att PC ui/kontrollerna skulle vara bra är ju ren bullshit.
Kontrollerna är Clunky som bäst och känns väldigt konsoll.

Suck.

signatur

Bara gör det.

Medlem

Spelat de flesta Xcom tidigare och var lite skeptisk ,om inte till och med lite rädd, när det snackades om en nyversion. Men dagens demo fick mig att gå från 75% tvivlande till 75% fanboy. Detta trots att demot var kort.

Medlem
Skrivet av Groggo:

Wow just wow.

Men att PC ui/kontrollerna skulle vara bra är ju ren bullshit.
Kontrollerna är Clunky som bäst och känns väldigt konsoll.

Suck.

Kan hålla med om att kontrollerna kändes lite udda, men det är ju trots allt turbaserat, så man behöver inte ha bråttom... Älskade demot, hatade att det var så kort hade gärna sett mer - ge mig MER MER MER!
En skiftcykel kvar innan spelet släpps, precis när man kliver av sista förmiddagen så hoppas jag att posten skickar ett snällt sms att paket finns att hämta

Testpilot
Skrivet av Brain:

Schysst demo. Dock lider spelet, för mig och många fler, av någon sorts muslagg. Spelet flyter på bra medan musen laggar till. Tråkigt.

Dock förbeställt spelet då det känns alldeles brilljant.

Ja de känns som demot har nån variant av smoothing/musacceleration a' la' konsoll , nu kanske det går o fixa som man kan med många andra genom att greja med Vsync.

Medlem

Va grymt kul, har spelat de gamla X-Com spelen men var rätt så ung på den tiden och inlärningströskeln var rätt så hög om jag inte missminner mig.

Blir helt klart ett köp!

1
Skriv svar