Skolstart! Del 2
Sommarlovet är slut och semestern är över. Men ha förtröstan! FZ kickstartar spelhösten genom att brännmärka de datum du bör hålla extra koll på.
Fortfarande inga spel som imponerar. Far Cry 3 och Hitman kan jag tänka mig spela i MP om jag får med dem vid köp av något. Jag reitererar alltså min gamla superlista:
ArmA 3
SimCity
GTA 5
ME3 DLC
Mount and Blade 2
A Game of Dwarves (nyfiken)
Evil Genius 2 - måste ni dra igång rykten kring i den mån de känner sig tvingade att börja skapa.
Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.
Mycket gott även på denna lista.
Det finns ett skrivfel på svarta tavlan
Om du syftar på "assassins" så stavas det faktiskt så :).
Nej, det ska stå Assassin's.
Precis, det fattas en liten apostrof.
Nu är det dags för ordet "Kickstart" att trenda färdigt.
Skall köra en Kickstarter för att utveckla programvara som tar bort ordet "Kickstart" med variationer ifrån webben.
subterranean homesick alien
@Floffe Du kan tänka dig spela Far Cry 3 MP som ser värre ut en CoD men inte singleplayern?!? Ser ju fantastiskt ut.
Jag spelade lite på ettan och tvåan i SP, men sen kom en massa monster och sånt. Storyn var ganska dum. Jag gillade Far Cry 2 i MP, som jag fick med mitt grafikkort, för att det var bra designat. Det var rätt känsla i det och det var tillräckligt ledig spelstil som gjorde att man kunde spela 30 min eller bara launcha när man fick över folk.
CoD 1 var bra, sedan har det bara varit tråkig mjölkning. BF, CoD osv är för en annan typ av casualspelare som köper alla AAA-titlar.
Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.