Bloodforge
Ett God of War till Xbox 360, med höga produktionsvärden och riktigt lågt pris. Det låter för bra för att vara sant. Och det är det.
#climax-studios, #bloodforge, #sony, #bayonetta
Från trailern tyckte jag visserligen att det såg mer intressant ut än GoW, men sedan Dead Island har jag lärt mig att inte lita på trailers för att döma spel.
Off topic till FZs webbdesigners, angående kommentarslistan, var snälla och gör "visa hela kommentaren"-texten i en annan färg, så man inte tror att det är det som är svaret när folk citerar. Och sedan skulle en max-width på textarean göra så att man inte kan bryta ut den ur containern. Småsaker, men småsaker som jag har stört mig på en stund nu. Annars ser det bra ut!
Off topic till FZs webbdesigners, angående kommentarslistan, var snälla och gör "visa hela kommentaren"-texten i en annan färg, så man inte tror att det är det som är svaret när folk citerar. Och sedan skulle en max-width på textarean göra så att man inte kan bryta ut den ur containern. Småsaker, men småsaker som jag har stört mig på en stund nu. Annars ser det bra ut!
Från mobilsajten menar du då, va? Jag bollar vidare till layoutfolket.
GOW? Äh, slutsnackat. Bara att googla lite så är det avgjort.
GoW = Gears of War.
då God of war kom förre gears så fick gears förkortningen geow.
GOW = god of war
Geow = Gears of war
Nepp, då Gears of War är en större serie så får det hålla GoW förkortningen. Den dagen GoD of War säljer lika många ex kan det vara med och tävla ^^
Nå, då det handlar om helt olika spel borde man ur sammanhanget förstå vilket spel som åsyftas imo, annars kana man alltid kalla det CoD-klon, då det aldrig är fel (skämt å sido) ^^